Hva er en live nettprat?
Live chat er en type kommunikasjon over Internett. Det er en kommunikasjon mellom kunder og kunderepresentanter i sanntid gjennom en innebygd nettprat.
Når kunder klikker på en chat-knapp plassert på selskapets nettside, kan de starte kommunikasjon. Gjennom live nettprat kan kunderepresentanter sende svar raskere og enklere. Den raske kommunikasjonen og den umiddelbare tilgangen til hjelp kan øke kundetilfredsheten.
Frequently asked questions
Hva betyr en live nettprat?
Live online chat er en teknologi som lar brukere samhandle med bedrifter i sanntid gjennom en widget på et nettsted eller kommunikasjon i appen. Dette gir mulighet for en umiddelbar respons på kundens behov, støtter dem og gir dem informasjon om tjenestene og produktene som tilbys av selskapet.
Hva er må-ha-funksjonene til en live online chat?
De essensielle funksjonene til live chat er tilgjengelighet og rask respons fra kundeservice. Chat-vinduet skal være tilgjengelig på hver side av bedriften eller produktsiden din. Funksjoner i en live chat som er spesielt nyttige inkluderer muligheten til å sende bilder og filer som lar kunden skildre problemet mer nøyaktig. I tillegg er agentenes kunnskap ekstremt viktig, så vel som deres kommunikasjonsevner.
Tilbyr LiveAgent en live nettprat?
De essensielle funksjonene til live chat er tilgjengelighet og rask respons fra kundeservice. Chat-vinduet skal være tilgjengelig på hver side av bedriften eller produktsiden din. Funksjoner i en live chat som er spesielt nyttige inkluderer muligheten til å sende bilder og filer som lar kunden skildre problemet mer nøyaktig. I tillegg er agentenes kunnskap ekstremt viktig, så vel som deres kommunikasjonsevner.
Ekspertnotat
<p>Live nettprat gir økt kundetilfredshet ved rask respons og umiddelbar tilgang til hjelp.</p>

Live-chat for reise og overnattings industrier
Integrer live-chat på din webside for å forbedre kundeopplevelsen. LiveAgent tilbyr sikkerhetsfunksjoner og automatisering for reisebyråer.