Gi god support til kundene med en løsning som fokuserer på å hjelpe deg med å lage en vellykket helpdesk. Hold kontakten med kundene dine med en flerkanals-helpdesk som støtter e-post, live chat, callsenter, kundeportal og sosiale medier.
LiveAgent er en dedikert og brukervennlig løsning som er klar til å hjelpe deg med å håndtere innkommende kundebilletter. Fortsett å lese for å finne ut mer om LiveAgent-verktøyene, funksjonene og fordelene, eller begynn din 14-dagers gratis prøveperiode i dag.
Features | Liveagent
Prøv det beste alternativet for kundestøtte gratis! Ikke nødvendig å registrere kredittkort
|
OneDesk
|
---|---|---|
Ticketing
Har et styringsverktøy som behandler og katalogiserer kundeforespørsler
|
LiveAgent tilbyr billettering for $15/agent/per måned.
|
LiveAgent tilbyr billettering for $15/agent/pr. måned
|
Live Chat
Chat-widget i sanntid som du kan plassere på et hvilket som helst nettsted.
|
LiveAgent tilbyr Live Chat i billett-og chatplanen for $29/agent/pr. mnd.
|
OneDesk tilbyr Live Chat i planen for $11/agent/pr. måned.
|
Call Center
Et callsenter som kan brukes til å ringe og motta samtaler ved hjelp av automatisk samtaledistribusjon.
|
LiveAgent tilbyr callsenter.
|
Onedesk tilbyr ikke callsenter.
|
Self-Service
En funksjon som lar deg bygge en kundeportal der kundene dine kan registrere seg for å få tilgang til tidligere billetter og kunnskapsbasen og innhold.
|
LiveAgent tilbyr selvbetjeningsportal i billettplanen for $ 15 / agent / pr. måned.
|
OneDesk tilbyr selvbetjeningsportal i billettplanen for $ 1q / agent / pr. måned.
|
Facebook
En Facebook-integrasjon som henter alle kommentarer og omtaler og forvandler dem til billetter. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtaler fra sosiale medier help desk-programvaren.
|
LiveAgent tilbyr Facebook-integrasjon.
|
OneDesk tilbyr ikke Facebook-integrasjon.
|
Twitter
En Twitter-integrasjon som henter alle omtaler og kommentarer og forvandler dem til billetter. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på tweets direkte fra programvaren.
|
LiveAgent tilbyr Twitter-integrasjon.
|
OneDesk tilbyr ikke Twitter-integrasjon.
|
Instagram
En Instagram-integrasjon som henter alle kommentarer og mentions og forvandler dem til billetter. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtaler fra sosiale medier med helpdesk-programvaren.
|
LiveAgent tilbyr Instagram-integrasjon.
|
OneDesk tilbyr ikke Instagram-integrasjon.
|
Viber
En Viber-integrasjon som henter alle meldinger og forvandler dem til billetter. Integreringen gjør det også mulig for brukere å svare på Viber-meldinger direkte fra programvaren for sosiale medier.
|
LiveAgent tilbyr Viber-integrasjon.
|
OneDesk tilbyr ikke Viber-integrasjon.
|
Knowledge Base
Et kunnskapsregister som inneholder viktig informasjon, inkludert feilsøkingsveiledninger, vanlige spørsmål og artikler.
|
LiveAgent tilbyr kunnskapsbasen i bilettplanen for $ 15 / agent / pr. måned.
|
OneDesk tilbyr en kunnskapsbase i planen for $11/agent/pr. måned.
|
Customer Forum
En online diskusjonstavle for kundene dine som ligger rett innenfor kunnskapsbasen din.
|
LiveAgent tilbyr kundeforum i billettplanen for $ 15 / agent / pr. måned.
|
OneDesk tilbyr kundeforum i planen for $ 11/ agent / pr. måned.
|
Automation and Rules
Workflows som du kan automatisere for å eliminere repeterende oppgaver.
|
LiveAgent tilbyr automatisering og regler i bilettplanen for$15/agent/pr. måned.
|
OneDesk tilbyr automatisering og regler i planen for $11/agent/pr. måned.
|
API
Et sett med funksjoner som gjør at forskjellige applikasjoner fungerer sammen.
|
LiveAgent tilbyr API funksjoner i planen for $15/agent/pr.måned.
|
OneDesk tilbyr API funksjoner i planen for ca $11/agent/pr. måned.
|
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi som gjør det mulig for innkommende innringere å navigere i et telefonsystem før de snakker med et menneske.
|
LiveAgent tilbyr IVR funksjoner.
|
OneDesk tilbyr ikke IVR funksjoner.
|
Video Calls
En samtale som inneholder video, i likhet med Skype-, Zoom- eller Facetime-samtaler.
|
LiveAgent tilbyr videosamtaler.
|
OneDesk tilbyr ikke videosamtaler.
|
Unlimited History
Billettene utløper ikke eller slettes - du kan se dem når som helst.
|
LiveAgent tilbyr ubegrenset historikk i planen for $15/agent/pr. måned.
|
OneDesk tilbyr ubegrenset historikk i planen for $11/agent/pr. måned
|
Unlimited Websites
Du kan bruke programvaren på et ubegrenset antall nettsteder.
|
LiveAgent tilbyr ubegrensede nettsteder.
|
OneDesk tilbyr ikke ubegrensede nettsteder.
|
Unlimited Chat Buttons
Du kan bruke et ubegrenset antall med chatknapper på ditt nettsted.
|
LiveAgent tilbyr et ubegrenset antall chatknapper.
|
OneDesk tilbyr ikke et ubegrenset antall med chatknapper.
|
Unlimited Tickets/Mails
Du kan motta et ubegrenset antall e-poster og billetter.
|
LiveAgent tilbyr et ubegrenset antall billetter/e-poster i billetteringsplanen for $15/agent/pr. mnd.
|
OneDesk tilbyr et ubegrenset antall billetter/e-poster for $11/agent/pr. måned.
|
Unlimited Call Recording
Ta opp inngående og utgående anrop, og spill av opptaket når som helst.
|
LiveAgent tilbyr et ubegrenset antall samtaleopptak.
|
OneDesk tilbyr ikke et ubegrenset antall med samtaleopptak.
|
Unlimited 24/7 Support
24/7 kundesupport med et ubegrenset antall henvendelser.
|
LiveAgent tilbyr kundesupport 24/7.
|
OneDesk tilbyr ikke ubegrenset kundesupport 24/7.
|
LiveAgent kombinerer et utmerket live chat-billettsystem og automatisering som tillater oss å tilby eksepsjonell support til kundene våre.
Peter Komornik, CEO
Leter du etter et Hiver-alternativ?
Oppdag hvorfor LiveAgent er det ultimate Hiver-alternativet! Med 24/7 kundeservice, ingen oppstartsgebyr, og en 14-dagers gratis prøveperiode uten behov for kredittkort, gir LiveAgent deg en flerkanals helpdesk-løsning for å håndtere e-post, live chat, sosiale medier og mer. Opplev verdensklasse kundeservice og effektiv forretningskommunikasjon. Start din gratis prøveperiode i dag!
Leter du etter et alternativ til Freshdesk helpdesk-programvare?
Oppdag hvorfor LiveAgent er det beste alternativet til Freshdesk! Med over 179 helpdesk-funksjoner, et brukervennlig grensesnitt, og 24/7 kundeservice, tilbyr vi en komplett løsning for kundestøtte. Start din 14-dagers gratis prøveperiode uten kredittkort eller bindinger.
Bytt fra Hesk til LiveAgent for et avansert flerkanals billettsystem som integrerer sosiale medier og tilbyr markedets raskeste live chat-widget. Oppdag hvordan LiveAgent kan revolusjonere kundeservicen din med sine mange funksjoner og integrasjoner. Start din gratis prøveperiode uten forpliktelser i dag!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.