Twilio IVR anmeldelse

LiveAgent er et selskap som tilbyr programvare for kundeservice og andre support-tjenester. De tilbyr ulike verktøy som VoIP-telefonsystemer, programvare for innkommende kundesenter, selvbetjent programvare, klagehåndteringssystem og mye mer. Selskapet tilbyr også opplæring gjennom sin blogg, ordliste og webinarserie. Du kan kontakte LiveAgents salgsavdeling for en demo eller abonnere på deres nyhetsbrev for å holde deg oppdatert om LiveAgent-oppdateringer og rabatter. Installasjonsstatus for LiveAgent vises i prosent mens du venter. Deres nettsider bruker cookies, som er detaljert i selskapets personvern og cookie retningslinjer. Du kan kontakte selskapet via ulike kanaler som kontaktskjema, Messenger, Whatsapp og live-chat.
Twilio IVR anmeldelse
Compare Twilio IVR anmeldelse with other in: How Twilio IVR anmeldelse is doing on review portals
4.5
Average rating based on data from trusted review portals
1024 reviews

Interactive Voice Response (IVR) er en populær funksjon som finnes i kundesenterprogramvare som lar kundestøtteagenter organisere samtaler i henhold til ulike forhold. IVR kan brukes til å lage "trær" som dirigerer innringere til riktig avdeling basert på nummeret de velger via stemmen…

Pricing
Starting from:
$ N/A   per måned
Free trial: Yes
Free version: No

Jana Kostelanska

Editor's rating

Jana Kostelanska
Overall rating
4.7
Brukererfaring
5
Pris
4
Gjennomføring
5

Key takeaways

Pros

  • Fleksibel IVR-oppretting
  • Enkel å implementere
  • Pålitelig og tilpassbar

Cons

  • Det er kanskje ikke lett å navigere i menyene for noen brukere
  • Prissetting kan bli dyrt med volumet

Mens Twilio er en omfattende kommunikasjonsløsning som kanskje ikke foretrekkes av brukere med tanke på enkelhet, fungerer IVR-funksjonen utrolig bra. Det er enkelt å bygge og implementere, og det fungerer uten problemer. Hvis du ikke har noe imot å lære veien rundt det rike funksjonssettet, vil Twilios IVR tjene deg godt hvert trinn på veien.

Komme i gang med Twilio IVR-funksjonen

Interactive Voice Response er bare en av mange funksjoner som er tilgjengelige i Twilio-applikasjoner. Den er tilgjengelig fra dashbordalternativene, som ligger under Studio. Studio er en del av Twilio som lar deg bygge ulike arbeidsflyter, ikke bare IVR. Rett etter at du har startet, vil du bli presentert med et par alternativer som tilbyr deg å enten starte helt fra bunnen av, eller du kan velge en spesifikk arbeidsflytbygger. I mitt tilfelle har jeg bestemt meg for å gå med IVR-forhåndsinnstillingen. Det som er flott er at Twilio også har en praktisk opplæring for hver av arbeidsflytbyggene.

Twilio IVR software dashboard

Selv om veiledningen viser seg å være nyttig, er Studio-arbeidsflyten ganske enkel alene. Hvert IVR-nivå er visualisert, og du kan planlegge og kartlegge handlinger akkurat som en brukergrensesnittdesigner ville gjort når du bygger et nettsted. Alt du trenger å gjøre er å velge hvilken handling hvert av de separate nivåene skal gjøre. Du kan gjøre dette ved å klikke på et av arbeidsflytelementene og velge en handling. De første nivåene har to alternativer – å si en melding eller spille av en melding.

Twilio IVR settings

Å si en melding refererer til en AI-stemme som leser meldingen din til en kunde, mens avspilling av en melding lar deg laste opp et tilpasset stemmeopptak. De siste nivåene inkluderer alternativer for å dirigere en samtale til et spesifikt nummer, og mer. Du kan kartlegge og planlegge interaktivt ved å flytte koblingene for å lage en arbeidsflyt slik du vil ha den. Når du er ferdig med å lage arbeidsflyten din, kan du knytte den til alle Twilio-numrene dine og endre den når som helst.

Selv om det er en enkel prosess å lage arbeidsflyter med Twilio Studio, kan det være vanskelig å finne alternativet når du er ny på denne løsningen. Siden Twilio har en stor mengde funksjoner, måtte jeg se opp hvor jeg kunne finne muligheten til å bygge en IVR. Imidlertid er det en overflod av guider og opplæringsvideoer tilgjengelig på nettet, så det var ikke vanskelig i det hele tatt å komme i gang.

Hvordan fungerer IVR?

Brukeropplevelsesdelen av denne anmeldelsen fokuserer på kundenes synspunkt og kundeopplevelsen under bruken av Interactive Voice Response. Enkelt sagt, IVR-funksjonen til Twilio fungerer utmerket, og det er ingenting å klage på. Jeg opplevde ingen feil mens jeg testet IVR, og tilkoblingen fungerte uten problemer.

Systemet hadde heller ingen problemer med å forstå talekommandoer, og det samme gjelder knappekommandoer. Den forhåndsinnstilte robotstemmen er ikke i nærheten av perfekt, men den gjør jobben veldig bra. Jeg anbefaler imidlertid alle å bruke sine egne opptak for å få opplevelsen til å virke litt mer naturlig for alle fremtidige oppringere.

Priser

Twilio Voice-priser avhenger av landet du ønsker å ringe og motta anrop i, så endringene i prisene kan være minimale eller betydelige. Uansett hvor du driver virksomheten din fra, er prisene for Twilio Voice betal etter hvert, noe som betyr at du kun betaler for det du bruker. Det er ingen forhåndsbetalte planer, bare priser per minutt med innkommende eller utgående samtaler.

Prisen starter på rundt $0,0270 per minutt for utgående samtaler, på 0,0100 per minutt for innkommende samtaler. Twilio kan være både dyrt og billig, avhengig av antall ringeminutter du bruker. Du trenger imidlertid ikke å betale ekstra for IVR-funksjonaliteten da den er en integrert del av Voice-løsningen.

Konklusjon

Hvis du leter etter en pålitelig løsning for IVR, kan du ikke gå galt med Twilio. Twilio gjør alt bra uten store problemer eller feil for å stoppe deg i løpet av arbeidsdagen. IVR-funksjonen fungerer uten problemer. Men siden Twilio ikke bare er IVR-programvare, må du bestemme deg for om du vil investere tid og penger i denne svært profesjonelle programvaren. Noen ganger kan det overraske deg med en bratt læringskurve i forskjellige funksjoner.

Felles problemer

IVR-flyten min fungerer ikke

Dobbeltsjekk IVR-flyten din for designfeil. Pass på at du ikke opprettet en umulig IVR-flyt, dobbeltsjekk om det ikke er noen blindveier, og kontroller om du brukte riktige widgets og elementer. Hvis du ikke finner noen feil i IVR-flyten din, sørg for at den er publisert og aktiv på nummeret ditt.

Jeg har problemer med å designe IVR-flyten min

Ta en titt på noen nettartikler som forklarer beste fremgangsmåter for å bygge IVR, eller bruk en forhåndsinnstilt flyt som finnes i Twilio Studios IVR-bygger. Husk at enkel IVR vil være mindre frustrerende å bruke, så ikke legg til ekstra nivåer med mindre du absolutt trenger dem for riktig anropsruting.

Product reviews

Zendesk IVR er et populært valg blant kunder. Resultatene av ytelsen i daglige scenarier kan bli funnet i denne anmeldelsen.

Zendesk IVR anmeldelse

Teksten omhandler LiveAgent, en programvare for kundeservice som tilbyr ulike løsninger som VoIP-telefonsystemer, selvbetjent programvare og klientportalprogramvare. Selskapet tilbyr også opplæringsressurser og muligheter for å bli partner. Teksten inkluderer også informasjon om å kontakte LiveAgent for en demo og å abonnere på deres nyhetsbrev. Installasjonsstatus for LiveAgent skrivebord vises også. Til slutt presenteres kontaktalternativer som en kontaktskjema, en WhatsApp-chat og live chat. Teksten inkluderer også informasjon om selskapets personvern- og informasjonskapselpolitikk.

MessageBird er en populær løsning blant IVR-programvare. Ta en titt på hvordan det går i daglig bruk i denne gjennomgangsartikkelen.

MessageBird IVR anmeldelse

Dette er en nettside for LiveAgent som tilbyr programvare for kundeservice og tilknyttede tjenester. Siden viser ulike typer programvare som er populære blant kunder, samt informasjon om priser og sertifikater. Det er også muligheter for å bli en partner med LiveAgent og delta i deres tilknyttede program. Nettsiden har også en blogg og ressurser for læring om kundeservice og programvare. Det er en demo tilgjengelig og kontaktinformasjonen inkluderer telefonnumre og en live-chat. Cookies er brukt på siden, og det må godkjennes før sending av kontaktformulær.

Bitrix24 er en populær IVR-programvare med flere bruksområder. Finn ut hvordan det er IVR utført i vår Bitrix24 IVR-gjennomgang.

Bitrix24 IVR anmeldelse

LiveAgent tilbyr programvare for kundeservice og har en rekke løsninger for forskjellige behov. De tilbyr også opplæringsressurser og et kostnadskalkulatorverktøy. Det er mulig å kontakte dem via telefon, sosiale medier eller ved å avtale en demo. De bearbeider også en LiveAgent- konto og bruker informasjonskapsler på nettsidene sine.

Fyll ut denne revisjonssjekklisten for kundeservice for å få en klar oversikt over den nåværende tilstanden til kundeservicen din, slik at du kan ta de nødvendige skritt for å forbedre den.

Kundeservice revisjon sjekkliste

For å sikre en jevn og sømløs 24/7 kundestøtte-tjeneste, bør man sjekke den regelmessig og evaluere resultatene etter eventuelle endringer. Det er også viktig å overvåke konkurrentenes tjenesteytelse og overvåke kundeservice-KPIer for å måle suksess. Verktøyene som kan brukes inkluderer nettbasert opplæring, videoer, veiledninger og kundeservicerapporter. Å overføre samtaler effektivt kan oppnås ved å bruke funksjoner som automatisk anropsdistribusjon og intelligent anropsruting.

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo