Bitrix24 IVR anmeldelse

Compare Bitrix24 IVR anmeldelse with other in: How Bitrix24 IVR anmeldelse is doing on review portals
4.1
Average rating based on data from trusted review portals
1557 reviews

Interactive Voice Response (IVR) er en populær funksjon som finnes i kundesenterprogramvare som lar kundestøtteagenter organisere samtaler i henhold til ulike forhold. IVR kan brukes til å lage "trær" som dirigerer innringere til riktig avdeling basert på nummeret de velger via stemmen…

Pricing
Starting from:
$ 49   per måned
Equal to LiveAgent's All Inclusive plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: Yes

Editor's rating:

Editor's rating

Alexander Šípka
4
Brukererfaring
4.5
Pris
4.5
Gjennomføring
3

Key takeaways

Pros

  • Enkelt å lage IVR-nivåer
  • Avanserte instillinger
  • Enkel å bruke når du først får taket på det
  • Priser og en gratis plan

Cons

  • Brukergrensesnittet er vanskelig å navigere
  • Utdaterte guider

Bitrix24 IVR er en stor utøver, selv om det kan ta litt tid før du blir vant til å navigere i denne funksjonsrike løsningen. Det kan ta et minutt å finne IVR-innstillingene, men du kan være sikker på at når du først gjør det, vil oppsettet være brukervennlig og funksjonene vil fungere etter hensikten. Bitrix24 er flott, spesielt når man vurderer at den er mer enn rimelig og har en gratis plan tilgjengelig uten nødvendig betalingsinformasjon.

Komme i gang med Bitrix24 IVR-funksjonen

Å komme i gang med Bitrix24 generelt er en enkel oppgave som krever at du fullfører din gratis registrering. Etter at du har bekreftet e-posten, får du tilgang til arbeidsområdet ditt umiddelbart. Hele prosessen gikk raskt og innebar ingen lange ventetider. Når du får tilgang til Bitrix24-appen, kan du begynne å surfe i den omfattende menyen. Bitrix24 kommer med en webapplikasjon, samt en nedlastbar applikasjon for datamaskinen din. Jeg brukte webapplikasjonen for denne testen.

Menyen kan være forvirrende for nye brukere, siden det er mange ikoner uten synlige beskrivelser før de holder musen over dem. Nettapplikasjonen har også en søkewidget og mulighet for å omorganisere eller skjule menyikoner, noe som gjør arbeidsflyten litt enklere. Det tok meg en stund å lære hvor jeg kunne finne muligheten til å lage IVR i Bitrix24. Applikasjonen har en integrert hjelpeveiledning, men den var utdatert og derfor ikke nyttig.

Menyen i guiden så veldig annerledes ut enn applikasjonen jeg brukte da jeg skrev denne anmeldelsen. For de som er interessert i hvor man finner IVR-innstillingene i Bitrix24, gå til CRM i venstremenyen, velg Tillegg fra toppmenyen, klikk på Telefoni, fortsett til å klikke på Konfigurer telefoni, og velg til slutt Stemmemeny og Legg til meny.

Bitrix24 Action buttons settings - Add new action button

Opprettingsprosessen til Interactive Voice Response er ikke vanskelig og er ganske grei. Bitrix24 tilbyr mange tilpasningsmuligheter, noe som alltid er en god ting for brukere som ønsker å være spesifikke i hvordan de vil at deres IVR skal prestere. Øverst har du muligheten til å skrive en tekst for tekst-til-tale-alternativet, eller du kan laste opp din egen lydfil. Dette opptaket spilles av når en innringer blir koblet til IVR.

Opprettelsen involverer ikke en UI-designlignende prosess, men snarere muligheten til å velge hvilken handling hvert av tallene på innringerens talltastatur skal utføre. Du har standardutvalget av viderekoblingsnumre, dirigerer dem til andre brukere og mer. Totalt sett er prosessen veldig enkel og tar kort tid å fullføre hvis du er kjent med IVR-systemer.

Bitrix24 IVR Action buttons - Save finished settings

Når du er ferdig med IVR-oppsettet, klikker du bare Lagre. Nå, for å bruke din IVR, må du koble den til et nummer. Gå til Telefoni > Tilkobling > Konfigurer tall > velg et nummer/PBX, og aktiver Voice-menyen i delen for ruting av innkommende anrop. Det er det, IVR er koblet til etter disse trinnene.

Hvordan fungerer IVR?

Heldigvis er det enkelt å ringe med Bitrix24s IVR, og alt fungerer akkurat som tiltenkt når du oppretter IVR. Jeg foretok et par testanrop og opplevde ingen problemer med IVR-ytelsen. Selve IVR er så bra som du gjør det til, Bitrix24 vil ikke stå i veien for deg. Det var ingen feil eller andre problemer under noen av testsamtalene mine.

Samlet sett kan innringerne dine forvente og oppleve den vanlige IVR-opplevelsen som jevnt kobler dem til de riktige avdelingene. Enten du foretrekker en tekst-til-tale-stemme eller dine egne opptak, er totalopplevelsen solid, og jeg har ingen store klager.

Priser

Nå er prisen på Bitrix24 definitivt et av høydepunktene. I stedet for å betale mens du går, kan du velge en av prisplanene. Denne prisen er bare begrenset av antall funksjoner og lagringsplass. Det beste er at Bitrix24 også kommer med en gratis plan, noe som betyr at du ikke trenger å betale store mengder penger for å få en IVR-funksjon.

Gratis plan

Den gratis planen tilbyr 5 GB lagringsplass, samt tilgang til samarbeidsfunksjoner, oppgaver og prosjekter, CRM, stasjon, kontaktsenter og en nettstedbygger. Det tilbyr stor verdi og funksjonalitet for en gratis løsning.

Grunnleggende plan

Grunnplanen inkluderer 24 GB lagringsplass, består av hver funksjon fra gratisplanen, og legger til muligheten til å opprette og administrere en nettbutikk. Det koster $49 per måned for 5 brukere.

Standard plan

Standardplanen tilbyr 100 GB lagringsplass, hver funksjon fra de to foregående abonnementene, og legger til funksjoner for markedsføring og elektroniske dokumenter. Det koster $99 per måned for 50 brukere.

Profesjonell plan

Den profesjonelle planen tilbyr 1024 GB lagringsplass, hver funksjon fra de tidligere planene, og legger til nye funksjoner som salgsintelligens, automatisering og HR. Det koster $199 per måned for 100 brukere.

Konklusjon

Bitrix24s IVR fungerer utmerket, men totalt sett kan løsningen være vanskelig å bruke for helt nye brukere. Dette bør imidlertid ikke stoppe deg fra å betrakte det som din dedikerte IVR-programvare. Bitrix24 har rimelige priser, flotte funksjoner og fungerer som en drøm når du tar deg tid til å lære å bruke den. Det er en sterk konkurrent for ethvert kundesenter.

Felles problemer

Jeg finner ikke IVR-alternativet i Bitrix24

Bitrix24 er en kompleks løsning med mange verktøy og funksjoner, så ikke bekymre deg hvis det virker vanskelig å finne IVR. Gå til CRM i navigasjonsmenyen til venstre, og velg deretter Tillegg fra toppmenyen. Klikk på Telefoni og deretter Konfigurer telefoni. Velg Voice-menyen og til slutt Legg til-menyen. Det er her du kan begynne å bygge din IVR. Hvis du fortsatt ikke finner IVR-alternativet, sørg for å dobbeltsjekke om du har riktig plan som tillater IVR.

Jeg vet ikke hvordan jeg kobler IVR til et spesifikt nummer i Bitrix24

Du må aktivere stemmemenyen for hvert nummer separat hvis du vil bruke en av IVR-flytene dine. Gå til Telefoni > Tilkobling > Konfigurer numre. Tema velg et nummer/PBX og i delen for innkommende anropsruting klikk på Aktiver tale-menyen.

Product reviews

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo