Cotswold Web
  • Bruk saksscenarier
  • Cotswold Web

Vi har bygget LiveAgent helt fra grunnen av for å gjøre at du skalere på en positiv måte og å bli universal. Uansett hva slags virksomhet du driver med, uansett hvor stort selskapet ditt er, vil LiveAgent i sin natur levere sømløse opplevelser. Designstudioet Cotswold Web er enda et utstillingsvindu for hvor godt vår filosofi fungerer i virkeligheten.

Damer og herrer fra Cotswold Web hoppet ombord i mars 2016. De støtter for tiden over 400 svært krevende kunder i 4 land med en stab på 6 agenter. Å jobbe med støtte for webdesignfirma er en helt annen historie sammenlignet med e-butikker eller andre typer e-handel.

Vi er veldig godt klar over dette, så vi spør deg, hva er det som er spesifikt med din visjon? Hvordan skiller du deg ut fra dine konkurrenter? “Skal du kunne svare på komplekse og vanskelige spørsmål må du gi svar som er både gjennomtenkte og kunnskapsrike.” grunnlegger Richard Jaques fortalte oss dette.

Det er ingen enkel oppgave å gjennomføre tøffe kundeoppdrag og gi komplekse, men forståelige svar. Imidlertid er supportteamet fortsatt i stand til å løse nesten 600 tickets per måned. Mengde er en ting, men hva med kvalitet? Cotswold Web har en enorm kundetilfredshet på over 98%. Respekt!

LiveAgent sin helpdesk-programvare er ikke det eneste de har brukt gjennom hele Cotswold webs eksistens. Selskapet har bestemt seg for å migrere til løsningen vår fra HelpScout. Hvorfor har de valgt å gjøre det?

“Vi har mye større fleksibilitet til en lavere kostnad. Vinn / Vinn! – sa Richard Jaques.”

“Å ha live chat i tillegg til tickets i ett produkt er utmerket, og den enkle konfigurasjonen ble også matchet med flere konfigurasjonsalternativer. Normalt går ikke disse to tingene hånd i hånd, jeg synes at det nyskapende alternativet til LiveAgent er imponerende.” la han til. Nok en gang har vi en grunn til å være stolte og enda mer viet til kundene våre.

Og hvilke funksjoner liker de best?

“Vi elsker muligheten til å lage maler på en så enkel måte. Som leder er det også veldig nyttig å enkelt å begrense tilgang avhengig av avdeling. Vi bruker “gamification” for å konkurrere om å få badges som “Inspector” osv. Morsomme ting 🙂 “

LiveAgent sikter mot å være enkel og brukervennlig. I følge det Cotswold Web har fortalt oss, gjorde vi en god jobb. Har LiveAgent forbedret kundestøtten din? “JA – tickets ser ut som vanlige tickets, og for oss er dette veldig viktig ettersom LiveAgent kan brukes til salg og support.” sa Richard. Hva med tilbakemeldinger fra supportteamet ditt? “Dette er det beste ticket og chatsystemet vi har brukt.”

“Vi så en stor leverandør som brukte LiveAgent og tenkte at hvis de bruker det, må det være bra. Vi begynte å prøve programvaren og vi synes det brukervennlige og nyskapende systemet er utmerket i forhold til andre systemer vi har prøvd før. Veldig imponert og kostnadene gjorde at vi inngikk en avtale.”

Når vi skulle velge en ny helpdesk-programvare, gjorde Manageren av Cotswold Web leksene sine. “Vi har prøvd å variere på flere forskjellige nivåer fra prøveperiode til over 6 måneders bruk hos hele teamet med programvarene nedenfor: Help Scout, Zendesk, Teamwork Desk og Freshdesk. Alt ovenfor er bra, men det er ikke nærheten av LiveAgent pga dette:

 

  • Nyskapende programvare
  • Programvare dybde
  • Brukervennlighet
  • Pris

Vi er enige hele veien.

Richard Jaques – Grunnlegger @ Costwold Web

Se resten av historiene

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

Start Free Trial x