VIP-støtte

Tilgjengelighet & omfang av tjeneste

Det er en ekstra funksjon som er tilgjengelig i tilfelle den store kunden krever en dedikert person, og den er kun tilgjengelig i den største planen (alt inkludert) mot et tilleggsgebyr på 1000 € / måned.

Dedikert støtteomfang

Dedikert og enkelt kontaktpunkt

Du vil få utdelt en dedikert supportagent, som du vil kjenne etter fornavn, dedikert til deg og din virksomhet, som du kan nå ut til når som helst.

Du vil også ha tilgang til en unik chat-knapp som gjør det mulig å nå din dedikerte agent direkte. Du vil også ha tilgang til kalenderen deres og planlegge en samtale med dem når som helst.

Prioritert tilgang til senioragenter

Hvis du trenger avansert støtte, sender vi deg umiddelbart til en teknisk agent på 2. nivå som har erfaring med å håndtere komplekse og tekniske problemer.

Anmeld samtalen

Du kan bestille en samtale med din dedikerte supportagent for assistanse, funksjonstrening eller idédugnader til implementeringsendringer i systemet.

Ready to improve your productivity with omnichannel help desk software?​

Dedikert tilgjengelighet for supportagenter

Bortsett fra 24/7 chat-støtte på nettstedet vårt og standard e-poststøtte, vil du få:

  • Dedikert chatstøtte fra 9:00 A.M. til 17:00 CET mandag – fredag
    • Anrop mottatt utenom kontortiden vil bli videresendt til en telefonsvarer, og vi vil gjøre vårt beste for å ringe tilbake så fort som mulig.
  • Dedikert e-poststøtte fra 9:00 A.M. til 17:00 CET mandag – fredag
    • Vi samler inn e-post mottatt utenom kontortid; Vi kan imidlertid ikke garantere noe svar før neste virkedag.
  • Dedikert samtalestøtte: Du kan bestille en samtale med din dedikerte supportagent basert på deres kalendertilgjengelighet.

VIP SLA responstid

AlvorlighetsgradDefinisjon

Målrettede innledende svartider

Målrettet oppfølgingstid
Alvorlighetsgrad 1 Kritisk  Tjenesten er nede eller utilgjengelig. Situasjonen stopper kundevirksomheten, og det finnes ingen prosedyreløsning.   1 time eller mindre4 timer eller mindre. Supportagentene vil samarbeide med administratorene våre  for å gjenopprette tjenesten så snart som mulig.
Alvorlighetsgrad  2 Høy

Betydelig ytelsesforringelse. Skytjenesten er i drift, men har svært svekket ytelse til en grad av betydelig innvirkning på bruken.

 

1 time eller mindre4 timer eller mindre. Supportagenter vil samarbeide med administratorene våre for å gjenopprette tjenesten så snart som mulig.   
Alvorlighetsgrad 3 Standard

Delvis tap av skytjenester med innvirkning på kundevirksomheten. For eksempel blir ikke nye e-poster henter, eller en spesifikk integrasjon vil ikke fungere.


2 arbeidstimer eller mindre. Din dedikerte agent vil kontakte deg etter 1-2 timer, vanligvis med en gang.   2 virkedager eller mindre. Din dedikerte agent vil håndtere all kommunikasjon og holde deg i løkkene.
Alvorlighetsgrad 4 FeilopprettelseForespørsel om en feil (et ikke-kritisk problem). For eksempel vil du oppleve en spesifikk funksjonsfeil når du bruker LiveAgent (f.eks. Fungerer ikke en bestemt regelbetingelse  eller lignende)  1 virkedag eller mindre Din dedikerte agent vil kontakte deg innen 24 timer, vanligvis med en gang. Din dedikerte agent vil håndtere all kommunikasjon og holde deg i løkkene.
Alvorlighetsgrad 5 ForespørselBe om en oppsettkonsultasjon, forslag til nye funksjoner eller andre spørsmål for vår støtte. For eksempel, for å sette opp en automatiseringsregel, konsultere en brukssak, spørre om en funksjon eller lignende.1 virkedag eller mindre Din dedikerte agent vil kontakte deg innen 24 timer, vanligvis med en gang.
Din dedikerte agent vil håndtere all kommunikasjon og holde deg i løkkene.

Prøv LiveAgent i Dag​

Vi tilbyr portner migrasjons tjeneste fra de fleste populære løsningene.

3,000+ reviews Capterra GetApp G2 Crowd

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

Start Free Trial x