Gå hånd i hånd med kundene dine

Med LiveAgent-programvaren for kundeinteraksjon er du alltid bare ett klikk unna. La kundene dine utforske alene, samtidig som du er i nærheten. Gi dem ubegrensede kontaktalternativer og utmerket kundeservice gang på gang.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Samhandle med kundene dine ved hvert berøringspunkt

Kundesamhandling er enkelt

Vår omnichannel kundeinteraksjonsprogramvare lagrer alle kundespørsmål i et sentralisert dashbord.

Svar på tweets, live chat-meldinger eller telefonsamtaler fra ett grensesnitt mens du gjennomgår viktig kundeinformasjon med vår innebygde CRM.

Prøv gratis
LiveAgent helpdesk tour
LiveAgent helpdesk tour

Mindre gjetninger, mer innsikt

Vår kundesamhandlingsprogramvare lar deg følge kundens problemløsning på tvers av forskjellige kanaler mens du holder deg i samme tickettråd.

Fange potensielle kunder og konvertere dem

Dra nytte av verdens raskeste live chat-widget som er utstyrt med utfylte chatte-skjemaer, proaktive chatte-utløsere og en sanntids skrivevisning.

Tilpass hver chat-knapp animasjon, farge, stil eller chattevindu enkelt.

Prøv gratis i dag
Live-chat-benefits-Improved-CX-with-chat-invitations
Social customer service templates

Øyeblikkelig støtte fra Instagram og Twitter

Instagram, Twitter, Facebook, Messenger eller Viber? Vi har dem alle. Det har aldri vært enklere å samhandle med kundene dine på sosiale medier.

Får du kjeft på Twitter? Sett opp søkeordovervåking for å redde kundeforholdene før det er for sent.

Virtuelt call center? Check

Automatisk distribusjon av samtaler, gratis interne samtaler, komplekse IVR-trær, tilbakekallingsalternativer og ubegrenset samtaleopptak. Den beste delen? Agenter kan tilby kundeservice på farten og på tvers av alle enheter.

Lær mer om vårt kundesenterprogramvaresenter.

Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Fellesskap & amp; selvbetjening

Gi kundene dine et bestemt sted for samfunnsinteraksjoner og selvbetjening.

Lag kunnskapsbaser med fellesskapsforum og skjemaer for innsending av tickets som er skreddersydd for din forretningsestetikk med vår WYSIWYG-redaktør.

percentage graph

Rapporter, automatiser, spill, go!

LiveAgent kundeinteraksjonsprogramvare samler inn data om alle kundeinteraksjoner og konverterer dem til praktiske rapporter. Få handlingsbar innsikt, forbedre agentens effektivitet med kraftig automatisering, og øk agentproduktiviteten med gamification.

Høres for bra ut til å være sant?

Våre kunder sier det best

G2 Crowd
Trustpilot
GetApp

Er du lei av å bytte mellom telefon, chat, e-post og andre kommunikasjonsverktøy?

Du trenger ikke lenger være! LiveAgent er en unik programvare for kundeinteraksjon som integrerer flere kommunikasjonskanaler under ett tak med rimelig og gjennomsiktig pris. Ikke betal ekstra bare for bruk av et call center eller live chat.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd Anmeldelser

Upset man-illustration
Peter Komornik

LiveAgent kombinerer utmerket live chat, tickets og automatisering som gjør at vi kan tilby eksepsjonell support til våre kunder.

black Slido logo

Oppdag alt LiveAgent har å tilby

Fornøyde kunder? Uvurderlig.

Har du lagt merke til at LiveAgent kundeinteraksjonsprogramvare er det billigste og samtidig mest avanserte alternativet på markedet? Det stemmer. Sjekk ut alt vi har å tilby på vår prisside.

Package Name

Ticket+Chat

Billetter og live chat-funksjoner drevet av automatisering.

$29 /mo
Package Name

All-Inclusive

Live chat, call center, sosiale medier, kundeportal og tickets.

$39 /mo
Relaterte artikler tilProgramvare for kundeinteraksjon
Kundesupport Ordbok - Brand Advocate

Merkevareambassadør

Merkevareambassadører er kunder som promoterer og gir positive tilbakemeldinger om din merkevare. De skaper verdifulle kunderelasjoner og kan hjelpe deg med å nå nye kundetyper ved å utvide din merkevare. Belønning og personaliserte budskap er viktige for å skaffe tilhengere.

Ikke vær bekymret for å sende flere svar. LiveAgent viser deg hvem som ser på en billett og svarer på en billett for å forhindre agentkollisjon.

Agent kollisjon påvist

Teksten inneholder informasjon om LiveAgent, inkludert kontakter og abonnementsmuligheter. Det nevnes også at en LiveAgent er under bygging når du registrerer deg, og at nettsiden bruker informasjonskapsler. Det tilbys muligheter for en-mot-en-samtaler og kontakt gjennom chat, kontaktformular eller WhatsApp.

Inviter besøkende på nettsiden din til live chat med agentene dine. LiveAgent tilbyr ulike invitasjoner. Les mer om det og prøv det i LiveAgent nå.

Galleri for chatteinvitasjoner

Teksten gir informasjon om LiveAgent-oppdateringer og rabatter, samt kontaktdetaljer for salg og muligheten for å avtale en demo. Det er også informasjon om at LiveAgent skrivebordet er under bygging og en statusindikator for denne prosessen. Nettsidene bruker informasjonskapsler og det er en mulighet for å kontakte LiveAgent via en chat eller et kontaktskjema.

Formater, rediger og stil e-poster, maler og kunnskapsbase artikkel innhold med What-You-See-Is-What-You-Get (WYSIWYG) editor.

WYSIWYG-editor

WYSIWYG-editoren er en enkel måte å legge inn og formatere innhold i e-poster og kunnskapsbase artikler. Den gir deg muligheten til å redigere og style innholdet mens du ser det, og du kan lage nummererte lister, legge inn bilder og bygge inn lenker. Du kan også bruke WYSIWYG-editoren til å lage fantastiske e-postmaler og kunnskapsbase artikler. Det er enkelt å bruke og du kan prøve det i 14 dager gratis uten kredittkort. LiveAgent tilbyr også et bredt utvalg av programvare for kundeservice og innkommende kundesentre, samt populære VoIP-telefonsystemer og klientportalprogramvare.

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

Start Free Trial x