LiveAgent er en populær plattform for å forbedre kundeservice, ifølge flere fornøyde kunder. Flere bemerker at verktøyet er enkelt å bruke og øker produktiviteten. Kundetilfredshet og salg har økt for flere bedrifter som bruker LiveAgent, og tilbakesvars tiden har økt med 60%. LiveAgent synes å være både pålitelig og rimelig.
Kundeserviceanmeldelser er viktig for å påvirke både eksisterende og potensielle kunder. Det gir troverdighet og kan øke synligheten til selskapet. Det er viktig å kommunisere hvorfor anmeldelsene er viktig og at kundenes stemme teller mest. Hesk, Visa og Joomlashack tilbyr ulike metoder for kundestøtte gjennom e-post, kundesenter, sosiale medier og selvbetjening. LiveAgent tilbyr programvare for kundeservice, VoIP-telefonsystemer og selvbetjent programvare blant annet.
Teksten handler om LiveAgent, en programvare for innkommende kundesenter, klagehåndteringssystem, klientportalprogramvare, programvare for e-post behandling og VoIP-telefonsystemer. Teksten inneholder også kontaktinformasjon og informasjon om abonnement på nyhetsbrev. Det opplyses om at nettsidene bruker cookies. Det oppfordres til å avtale en demo og kontakt via ulike kanaler som chat, messanger og live-chat.
Teksten omhandler informasjon om LiveAgent og hvordan man kan abonnere på deres nyhetsbrev. Det gis også salgskontakter og mulighet for å avtale en demo. Videre informeres det om at LiveAgent er i ferd med å bygge en LiveAgent-skrivebord og at innlogging vil bli tilsendt etter installasjonen er fullført. Teksten informerer også om at nettstedet bruker informasjonskapsler og gir mulighet for å kontakte LiveAgent gjennom ulike kanaler.
SpiceWorks migrasjon - LiveAgent
Systemet samler inn og overfører all brukerinformasjonen du trenger, inkludert tickets, kundekommunikasjon, personer, kontaktlister og agentdata. Tagger og tilbakemeldinger fra kunder og rangeringer blir ikke utelatt. Ticketsystemet håndterer viktige kundekommunikasjonskanaler som e-post, live chat, call senter, kundeportal, Viber og sosiale medier. Du kan velge hva du ønsker å bruke for å kommunisere med kundene dine og håndtere ting på din måte for å skape en hyggelig opplevelse for alle.
LiveAgent tilbyr oppdateringer og rabatter til kunder, og kan kontaktes via telefon, e-post og sosiale medier. Nyhetsbrevet gir informasjon om oppdateringer og rabatter, og det er mulig å avtale en demo. LiveAgent er også i ferd med å bygge et skrivebord for kontoen din. Cookies blir brukt på nettsiden, og det er mulig å ta kontakt gjennom en kontaktskjema, messenger, Whatsapp eller live-chat.
Vi setter pris på at du nylig registrerte deg opp for en LiveAgent.
En melding vil bli sendt til din e-postadresse som inneholder innloggings detaljene, rett etter kontoen din er innstallert.
Vis du venter en stund, etter innstallasjonen er ferdig vil du få dirkete tilgang til din konto her i fra.
Etter prossesen er over, vil vi sende inn loggings detaljene til din postboks.
Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.
Vi er tilgjengelig på flere datoer