Med LiveAgent-programvaren for kundeinteraksjon er du alltid bare ett klikk unna. La kundene dine utforske alene, samtidig som du er i nærheten. Gi dem ubegrensede kontaktalternativer og utmerket kundeservice gang på gang.
Ved å registrere meg, aksepterer jeg T&C og Personvernerklæring.
Vår omnichannel kundeinteraksjonsprogramvare lagrer alle kundespørsmål i et sentralisert dashbord.
Svar på tweets, live chat-meldinger eller telefonsamtaler fra ett grensesnitt mens du gjennomgår viktig kundeinformasjon med vår innebygde CRM.
Vår kundesamhandlingsprogramvare lar deg følge kundens problemløsning på tvers av forskjellige kanaler mens du holder deg i samme tickettråd.
Dra nytte av verdens raskeste live chat-widget som er utstyrt med utfylte chatte-skjemaer, proaktive chatte-utløsere og en sanntids skrivevisning.
Tilpass hver chat-knapp animasjon, farge, stil eller chattevindu enkelt.
Instagram, Twitter, Facebook, Messenger eller Viber? Vi har dem alle. Det har aldri vært enklere å samhandle med kundene dine på sosiale medier.
Får du kjeft på Twitter? Sett opp søkeordovervåking for å redde kundeforholdene før det er for sent.
Automatisk distribusjon av samtaler, gratis interne samtaler, komplekse IVR-trær, tilbakekallingsalternativer og ubegrenset samtaleopptak. Den beste delen? Agenter kan tilby kundeservice på farten og på tvers av alle enheter.
Lær mer om vårt kundesenterprogramvaresenter.
Gi kundene dine et bestemt sted for samfunnsinteraksjoner og selvbetjening.
Lag kunnskapsbaser med fellesskapsforum og skjemaer for innsending av tickets som er skreddersydd for din forretningsestetikk med vår WYSIWYG-redaktør.
LiveAgent kundeinteraksjonsprogramvare samler inn data om alle kundeinteraksjoner og konverterer dem til praktiske rapporter. Få handlingsbar innsikt, forbedre agentens effektivitet med kraftig automatisering, og øk agentproduktiviteten med gamification.
Høres for bra ut til å være sant?
Roman Bosch
Partly
Det er en fornøyelse og ha en bra portal som øker kundeservice.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent gir våre agenter mulighet til å gi bedre, raskere og mer nøyaktig kundestøtte.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent hjalp oss med å oppnå to viktige mål: øke kundetilfredshet og salg.
Hendrik Henze
HEWO Internettmarkedsføring
Vi har brukt LiveAgent siden august, og vi er veldig fornøyde.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Siden vi startet å bruke LiveAgent har våres tilbakesvars tid økt med 60%
Taras Baca
XperienceHR
Våres betalte kundeomdannelse sats økte med 325% den første måneden vi satt opp og aktivt startet å bruke LiveAgent.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Jeg har aldri opplevd en så profesjonell kundetilnærming.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Vi mener at LiveAgent er den aller beste live chat-løsningen.
Viviane Carter
CSI Products
Vi bruker LiveAgent på alle våre e-handelsnettsteder. Verktøyet er enkelt å bruke og forbedrer produktiviteten vår.
Christian Lange
Lucky-Bike
Med LiveAgent er vi i stand til å gi kundene våre støtte uansett hvor de er.
Jens Malmqvist
Projure
Jeg kan anbefale LiveAgent til alle som er interessert i å gjøre kundeservicen deres bedre og mer effektiv.
Catana Alexandru
Websignal
Jeg er sikker på at vi ville brukt 90 % av dagen på å sortere e-poster hvis vi ikke hadde...
Jan Wienk
All British Casino
Med LiveAgent er vi i stand til å holde spillerne våre fornøyde ved å tilby mer effektiv støtte som resulterer...
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent er pålitelig, rimelig og rett og slett et godt valg for enhver fartsfylt nettbedrift!
Sissy Böttcher
Study Portals
Vi liker det fordi det er enkelt å bruke og tilbyr stor funksjonalitet, for eksempel nyttige rapporteringsfunksjoner.
Peter Koning
TypoAssassin
Vi elsker LiveAgent - det gjør det enkelt å støtte kundene våre.
Aranzazu F
Factorchic
Vi liker å tilby kundene våre den beste supportopplevelsen. Derfor valgte vi LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Fra oppsett til kontinuerlig støtte og alt annet i mellom, fortsetter teamet hos LiveAgent å imponere.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent sparer oss for hundrevis av dyrebare minutter hver dag ved å gjøre kundeservice oversiktlig og i orden.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Ubegrenset agenter, e-post, sosiale medier og telefonintegrasjon. Alt dette for mindre enn vi betalte med vår forrige leverandør.
Martin Drugaj
Atomer
Vi har brukt LiveAgent siden 2013. Vi klarer ikke å forestille oss å jobbe uten.
Ivan Golubović
AVMarket
Dette er en kostnadseffektiv løsning som hjelper deg med å håndtere mange henvendelser via forskjellige kanaler.
Rustem Gimaev
Antalya Consulting Language Center
Å svare på e-poster fra Outlook var så vanskelig å holde styr på. Med LiveAgent er vi sikre på at...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent er så fantastisk. Med svært lite tid og krefter hadde jeg den i gang i løpet av få minutter.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Jeg anbefaler LiveAgent-produktet, ikke bare som et Kayako-alternativ, men som en mye bedre løsning med merverdi.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Støtteteamet svarte alltid raskt med raske implementeringsløsninger.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Det hjelper oss med å kategorisere arten av billettene og statistisk spore hva kundene våre trenger mest.
Alexandra Danišová
Nay
Vi ser på LiveAgent som et flott verktøy for å kommunisere med kunder.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent satte fart på kommunikasjonen vår med kundene våre og ga oss muligheten til å chatte med dem også.
David Chandler
Volterman
Enkelt sagt - LiveAgent overgår alt når det gjelder dette, eller enda høyere, prispoeng.
Du trenger ikke lenger være! LiveAgent er en unik programvare for kundeinteraksjon som integrerer flere kommunikasjonskanaler under ett tak med rimelig og gjennomsiktig pris. Ikke betal ekstra bare for bruk av et call center eller live chat.
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd Anmeldelser
LiveAgent kombinerer utmerket live chat, tickets og automatisering som gjør at vi kan tilby eksepsjonell support til våre kunder.
Peter Komornik, CEO
Har du lagt merke til at LiveAgent kundeinteraksjonsprogramvare er det billigste og samtidig mest avanserte alternativet på markedet? Det stemmer. Sjekk ut alt vi har å tilby på vår prisside.
Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!
LiveAgent is a software solution provider for managing customer service, offering various programs and integrations. The company offers a free trial to interested customers and provides support through their website. Additionally, they have a range of pricing options and offer training services through their blog and webinars. LiveAgent is working on building individual LiveAgent desktops for customers and will send login details via email once completed.
Tidio er brukt av mange bedrifter med tilpassbare merkevarefordeler. Priset mellom €32,50 og €332,50 årlig, tilbyr de også en gratis prøveperiode. LiveAgent og HubSpot Service Hub er sammenlignet med Tidio og har ulike fordeler og ulemper. HubSpot har kunder som GoFundMe og tilbyr gratis registrering.
Vi setter pris på at du nylig registrerte deg for en LiveAgent.
En melding vil bli sendt til e-postadressen din som inneholder påloggingsdetaljer, rett etter at kontoen din er installert.
Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.
Vi er tilgjengelig på flere datoer