Gå hånd i hånd med kundene dine

Med LiveAgent-programvaren for kundeinteraksjon er du alltid bare ett klikk unna. La kundene dine utforske alene, samtidig som du er i nærheten. Gi dem ubegrensede kontaktalternativer og utmerket kundeservice gang på gang.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Samhandle med kundene dine ved hvert berøringspunkt

Kundesamhandling er enkelt

Vår omnichannel kundeinteraksjonsprogramvare lagrer alle kundespørsmål i et sentralisert dashbord.

Svar på tweets, live chat-meldinger eller telefonsamtaler fra ett grensesnitt mens du gjennomgår viktig kundeinformasjon med vår innebygde CRM.

LiveAgent helpdesk tour
LiveAgent helpdesk tour

Mindre gjetninger, mer innsikt

Vår kundesamhandlingsprogramvare lar deg følge kundens problemløsning på tvers av forskjellige kanaler mens du holder deg i samme tickettråd.

Fange potensielle kunder og konvertere dem

Dra nytte av verdens raskeste live chat-widget som er utstyrt med utfylte chatte-skjemaer, proaktive chatte-utløsere og en sanntids skrivevisning.

Tilpass hver chat-knapp animasjon, farge, stil eller chattevindu enkelt.

Live-chat-benefits-Improved-CX-with-chat-invitations
Social customer service templates

Øyeblikkelig støtte fra Instagram og Twitter

Instagram, Twitter, Facebook, Messenger eller Viber? Vi har dem alle. Det har aldri vært enklere å samhandle med kundene dine på sosiale medier.

Får du kjeft på Twitter? Sett opp søkeordovervåking for å redde kundeforholdene før det er for sent.

Virtuelt call center? Check

Automatisk distribusjon av samtaler, gratis interne samtaler, komplekse IVR-trær, tilbakekallingsalternativer og ubegrenset samtaleopptak. Den beste delen? Agenter kan tilby kundeservice på farten og på tvers av alle enheter.

Lær mer om vårt kundesenterprogramvaresenter.

Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Fellesskap & amp; selvbetjening

Gi kundene dine et bestemt sted for samfunnsinteraksjoner og selvbetjening.

Lag kunnskapsbaser med fellesskapsforum og skjemaer for innsending av tickets som er skreddersydd for din forretningsestetikk med vår WYSIWYG-redaktør.

percentage graph

Rapporter, automatiser, spill, go!

LiveAgent kundeinteraksjonsprogramvare samler inn data om alle kundeinteraksjoner og konverterer dem til praktiske rapporter. Få handlingsbar innsikt, forbedre agentens effektivitet med kraftig automatisering, og øk agentproduktiviteten med gamification.

Høres for bra ut til å være sant?

Våre kunder sier det best

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Det er en fornøyelse og ha en bra portal som øker kundeservice.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent gir våre agenter mulighet til å gi bedre, raskere og mer nøyaktig kundestøtte.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent hjalp oss med å oppnå to viktige mål: øke kundetilfredshet og salg.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internettmarkedsføring

    Vi har brukt LiveAgent siden august, og vi er veldig fornøyde.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Siden vi startet å bruke LiveAgent har våres tilbakesvars tid økt med 60%

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Våres betalte kundeomdannelse sats økte med 325% den første måneden vi satt opp og aktivt startet å bruke LiveAgent.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Jeg har aldri opplevd en så profesjonell kundetilnærming.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Vi mener at LiveAgent er den aller beste live chat-løsningen.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Vi bruker LiveAgent på alle våre e-handelsnettsteder. Verktøyet er enkelt å bruke og forbedrer produktiviteten vår.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Med LiveAgent er vi i stand til å gi kundene våre støtte uansett hvor de er.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Jeg kan anbefale LiveAgent til alle som er interessert i å gjøre kundeservicen deres bedre og mer effektiv.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jeg er sikker på at vi ville brukt 90 % av dagen på å sortere e-poster hvis vi ikke hadde...

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Med LiveAgent er vi i stand til å holde spillerne våre fornøyde ved å tilby mer effektiv støtte som resulterer...

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent er pålitelig, rimelig og rett og slett et godt valg for enhver fartsfylt nettbedrift!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Vi liker det fordi det er enkelt å bruke og tilbyr stor funksjonalitet, for eksempel nyttige rapporteringsfunksjoner.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Vi elsker LiveAgent - det gjør det enkelt å støtte kundene våre.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Vi liker å tilby kundene våre den beste supportopplevelsen. Derfor valgte vi LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Fra oppsett til kontinuerlig støtte og alt annet i mellom, fortsetter teamet hos LiveAgent å imponere.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent sparer oss for hundrevis av dyrebare minutter hver dag ved å gjøre kundeservice oversiktlig og i orden.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Ubegrenset agenter, e-post, sosiale medier og telefonintegrasjon. Alt dette for mindre enn vi betalte med vår forrige leverandør.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Vi har brukt LiveAgent siden 2013. Vi klarer ikke å forestille oss å jobbe uten.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Dette er en kostnadseffektiv løsning som hjelper deg med å håndtere mange henvendelser via forskjellige kanaler.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Å svare på e-poster fra Outlook var så vanskelig å holde styr på. Med LiveAgent er vi sikre på at...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent er så fantastisk. Med svært lite tid og krefter hadde jeg den i gang i løpet av få minutter.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Jeg anbefaler LiveAgent-produktet, ikke bare som et Kayako-alternativ, men som en mye bedre løsning med merverdi.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Støtteteamet svarte alltid raskt med raske implementeringsløsninger.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Det hjelper oss med å kategorisere arten av billettene og statistisk spore hva kundene våre trenger mest.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Vi ser på LiveAgent som et flott verktøy for å kommunisere med kunder.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent satte fart på kommunikasjonen vår med kundene våre og ga oss muligheten til å chatte med dem også.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Enkelt sagt - LiveAgent overgår alt når det gjelder dette, eller enda høyere, prispoeng.

Er du lei av å bytte mellom telefon, chat, e-post og andre kommunikasjonsverktøy?

Du trenger ikke lenger være! LiveAgent er en unik programvare for kundeinteraksjon som integrerer flere kommunikasjonskanaler under ett tak med rimelig og gjennomsiktig pris. Ikke betal ekstra bare for bruk av et call center eller live chat.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd Anmeldelser

Upset man-illustration
Peter Komornik

LiveAgent kombinerer utmerket live chat, tickets og automatisering som gjør at vi kan tilby eksepsjonell support til våre kunder.

black Slido logo

Oppdag alt LiveAgent har å tilby

Fornøyde kunder? Uvurderlig.

Har du lagt merke til at LiveAgent kundeinteraksjonsprogramvare er det billigste og samtidig mest avanserte alternativet på markedet? Det stemmer. Sjekk ut alt vi har å tilby på vår prisside.

Package Name

Ticket+Chat

Billetter og live chat-funksjoner drevet av automatisering.

$29 /mo
Package Name

All-Inclusive

Live chat, call center, sosiale medier, kundeportal og tickets.

$39 /mo

Du vil være i gode hender!

Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!

Prøv det nu gratis Ingen Kreditt Kort Kreves

FAQ

Related Articles to Programvare for kundeinteraksjon
Migrering fra Kustomer? LiveAgent kan hjelpe deg håndtere alt fra email til sosiale medier og fra kunnskapsbasene. Migrer gratis i dag.

Kundemigrasjon - LiveAgent

LiveAgent er en populær plattform for å forbedre kundeservice, ifølge flere fornøyde kunder. Flere bemerker at verktøyet er enkelt å bruke og øker produktiviteten. Kundetilfredshet og salg har økt for flere bedrifter som bruker LiveAgent, og tilbakesvars tiden har økt med 60%. LiveAgent synes å være både pålitelig og rimelig.

LiveAgent hjalp oss med og oppnå 2 viktige mål: Øke kundetilfredshet og salg. Bli med tusenvis av tilfredsstilte kunder.

Våre kunder

Kundeserviceanmeldelser er viktig for å påvirke både eksisterende og potensielle kunder. Det gir troverdighet og kan øke synligheten til selskapet. Det er viktig å kommunisere hvorfor anmeldelsene er viktig og at kundenes stemme teller mest. Hesk, Visa og Joomlashack tilbyr ulike metoder for kundestøtte gjennom e-post, kundesenter, sosiale medier og selvbetjening. LiveAgent tilbyr programvare for kundeservice, VoIP-telefonsystemer og selvbetjent programvare blant annet.

Quality unit er selskapet bak LiveAgent som sørger for at LiveAgent er så sikkert som mulig. Lær mer om LiveAgent sin HelpDesk sikkerhet.

Help Desk Sikkerhet

Teksten handler om LiveAgent, en programvare for innkommende kundesenter, klagehåndteringssystem, klientportalprogramvare, programvare for e-post behandling og VoIP-telefonsystemer. Teksten inneholder også kontaktinformasjon og informasjon om abonnement på nyhetsbrev. Det opplyses om at nettsidene bruker cookies. Det oppfordres til å avtale en demo og kontakt via ulike kanaler som chat, messanger og live-chat.

Gi støtte, hold deg oppdatert på billetter og gjør mer med LiveAgent appen for iOS. Du kan gjøre det, til og med når du er borte fra din helpdesk.

iOS

Teksten omhandler informasjon om LiveAgent og hvordan man kan abonnere på deres nyhetsbrev. Det gis også salgskontakter og mulighet for å avtale en demo. Videre informeres det om at LiveAgent er i ferd med å bygge en LiveAgent-skrivebord og at innlogging vil bli tilsendt etter installasjonen er fullført. Teksten informerer også om at nettstedet bruker informasjonskapsler og gir mulighet for å kontakte LiveAgent gjennom ulike kanaler.

Migrer fra SpiceWorks til LiveAgent i dag - gratis. Vi kan overføre alle dine tickets kontakter, agentprofiler, tilbakemeldinger og mer.

SpiceWorks migrasjon - LiveAgent

Systemet samler inn og overfører all brukerinformasjonen du trenger, inkludert tickets, kundekommunikasjon, personer, kontaktlister og agentdata. Tagger og tilbakemeldinger fra kunder og rangeringer blir ikke utelatt. Ticketsystemet håndterer viktige kundekommunikasjonskanaler som e-post, live chat, call senter, kundeportal, Viber og sosiale medier. Du kan velge hva du ønsker å bruke for å kommunisere med kundene dine og håndtere ting på din måte for å skape en hyggelig opplevelse for alle.

Gi støtte, hold deg oppdatert på billetter og gjør mer med LiveAgent appen for Android. Du kan gjøre det, til og med når du er borte fra din hjelpepult.

Android

LiveAgent tilbyr oppdateringer og rabatter til kunder, og kan kontaktes via telefon, e-post og sosiale medier. Nyhetsbrevet gir informasjon om oppdateringer og rabatter, og det er mulig å avtale en demo. LiveAgent er også i ferd med å bygge et skrivebord for kontoen din. Cookies blir brukt på nettsiden, og det er mulig å ta kontakt gjennom en kontaktskjema, messenger, Whatsapp eller live-chat.

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo