Gå hånd i hånd med kundene dine

Med LiveAgent-programvaren for kundeinteraksjon er du alltid bare ett klikk unna. La kundene dine utforske alene, samtidig som du er i nærheten. Gi dem ubegrensede kontaktalternativer og utmerket kundeservice gang på gang.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Samhandle med kundene dine ved hvert berøringspunkt

Kundesamhandling er enkelt

Vår omnichannel kundeinteraksjonsprogramvare lagrer alle kundespørsmål i et sentralisert dashbord.

Svar på tweets, live chat-meldinger eller telefonsamtaler fra ett grensesnitt mens du gjennomgår viktig kundeinformasjon med vår innebygde CRM.

LiveAgent helpdesk tour
LiveAgent helpdesk tour

Mindre gjetninger, mer innsikt

Vår kundesamhandlingsprogramvare lar deg følge kundens problemløsning på tvers av forskjellige kanaler mens du holder deg i samme tickettråd.

Fange potensielle kunder og konvertere dem

Dra nytte av verdens raskeste live chat-widget som er utstyrt med utfylte chatte-skjemaer, proaktive chatte-utløsere og en sanntids skrivevisning.

Tilpass hver chat-knapp animasjon, farge, stil eller chattevindu enkelt.

Live-chat-benefits-Improved-CX-with-chat-invitations
Social customer service templates

Øyeblikkelig støtte fra Instagram og Twitter

Instagram, Twitter, Facebook, Messenger eller Viber? Vi har dem alle. Det har aldri vært enklere å samhandle med kundene dine på sosiale medier.

Får du kjeft på Twitter? Sett opp søkeordovervåking for å redde kundeforholdene før det er for sent.

Virtuelt call center? Check

Automatisk distribusjon av samtaler, gratis interne samtaler, komplekse IVR-trær, tilbakekallingsalternativer og ubegrenset samtaleopptak. Den beste delen? Agenter kan tilby kundeservice på farten og på tvers av alle enheter.

Lær mer om vårt kundesenterprogramvaresenter.

Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Fellesskap & amp; selvbetjening

Gi kundene dine et bestemt sted for samfunnsinteraksjoner og selvbetjening.

Lag kunnskapsbaser med fellesskapsforum og skjemaer for innsending av tickets som er skreddersydd for din forretningsestetikk med vår WYSIWYG-redaktør.

percentage graph

Rapporter, automatiser, spill, go!

LiveAgent kundeinteraksjonsprogramvare samler inn data om alle kundeinteraksjoner og konverterer dem til praktiske rapporter. Få handlingsbar innsikt, forbedre agentens effektivitet med kraftig automatisering, og øk agentproduktiviteten med gamification.

Høres for bra ut til å være sant?

Våre kunder sier det best

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Det er en fornøyelse og ha en bra portal som øker kundeservice.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent gir våre agenter mulighet til å gi bedre, raskere og mer nøyaktig kundestøtte.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent hjalp oss med å oppnå to viktige mål: øke kundetilfredshet og salg.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internettmarkedsføring

    Vi har brukt LiveAgent siden august, og vi er veldig fornøyde.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Siden vi startet å bruke LiveAgent har våres tilbakesvars tid økt med 60%

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Våres betalte kundeomdannelse sats økte med 325% den første måneden vi satt opp og aktivt startet å bruke LiveAgent.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Jeg har aldri opplevd en så profesjonell kundetilnærming.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Vi mener at LiveAgent er den aller beste live chat-løsningen.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Vi bruker LiveAgent på alle våre e-handelsnettsteder. Verktøyet er enkelt å bruke og forbedrer produktiviteten vår.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Med LiveAgent er vi i stand til å gi kundene våre støtte uansett hvor de er.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Jeg kan anbefale LiveAgent til alle som er interessert i å gjøre kundeservicen deres bedre og mer effektiv.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jeg er sikker på at vi ville brukt 90 % av dagen på å sortere e-poster hvis vi ikke hadde...

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Med LiveAgent er vi i stand til å holde spillerne våre fornøyde ved å tilby mer effektiv støtte som resulterer...

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent er pålitelig, rimelig og rett og slett et godt valg for enhver fartsfylt nettbedrift!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Vi liker det fordi det er enkelt å bruke og tilbyr stor funksjonalitet, for eksempel nyttige rapporteringsfunksjoner.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Vi elsker LiveAgent - det gjør det enkelt å støtte kundene våre.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Vi liker å tilby kundene våre den beste supportopplevelsen. Derfor valgte vi LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Fra oppsett til kontinuerlig støtte og alt annet i mellom, fortsetter teamet hos LiveAgent å imponere.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent sparer oss for hundrevis av dyrebare minutter hver dag ved å gjøre kundeservice oversiktlig og i orden.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Ubegrenset agenter, e-post, sosiale medier og telefonintegrasjon. Alt dette for mindre enn vi betalte med vår forrige leverandør.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Vi har brukt LiveAgent siden 2013. Vi klarer ikke å forestille oss å jobbe uten.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Dette er en kostnadseffektiv løsning som hjelper deg med å håndtere mange henvendelser via forskjellige kanaler.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Å svare på e-poster fra Outlook var så vanskelig å holde styr på. Med LiveAgent er vi sikre på at...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent er så fantastisk. Med svært lite tid og krefter hadde jeg den i gang i løpet av få minutter.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Jeg anbefaler LiveAgent-produktet, ikke bare som et Kayako-alternativ, men som en mye bedre løsning med merverdi.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Støtteteamet svarte alltid raskt med raske implementeringsløsninger.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Det hjelper oss med å kategorisere arten av billettene og statistisk spore hva kundene våre trenger mest.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Vi ser på LiveAgent som et flott verktøy for å kommunisere med kunder.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent satte fart på kommunikasjonen vår med kundene våre og ga oss muligheten til å chatte med dem også.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Enkelt sagt - LiveAgent overgår alt når det gjelder dette, eller enda høyere, prispoeng.

Er du lei av å bytte mellom telefon, chat, e-post og andre kommunikasjonsverktøy?

Du trenger ikke lenger være! LiveAgent er en unik programvare for kundeinteraksjon som integrerer flere kommunikasjonskanaler under ett tak med rimelig og gjennomsiktig pris. Ikke betal ekstra bare for bruk av et call center eller live chat.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd Anmeldelser

Upset man-illustration
Peter Komornik

LiveAgent kombinerer utmerket live chat, tickets og automatisering som gjør at vi kan tilby eksepsjonell support til våre kunder.

black Slido logo

Oppdag alt LiveAgent har å tilby

Fornøyde kunder? Uvurderlig.

Har du lagt merke til at LiveAgent kundeinteraksjonsprogramvare er det billigste og samtidig mest avanserte alternativet på markedet? Det stemmer. Sjekk ut alt vi har å tilby på vår prisside.

Package Name

Ticket+Chat

Billetter og live chat-funksjoner drevet av automatisering.

$29 /mo
Package Name

All-Inclusive

Live chat, call center, sosiale medier, kundeportal og tickets.

$39 /mo

Du vil være i gode hender!

Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!

Prøv det nu gratis Ingen Kreditt Kort Kreves
Relaterte artikler tilProgramvare for kundeinteraksjon
The customer service directory serves as a comprehensive list of support channels for companies including email, live chat, call support, social media.

LiveAgent Help Desk Kontaktr

Velg et LiveAgent underdomene med bedrifts- eller lagnavn. Kontakter for kundestøtte inkluderer e-post, live chat og sosiale medier.

LiveAgent is a software solution provider for managing customer service, offering various programs and integrations. The company offers a free trial to interested customers and provides support through their website. Additionally, they have a range of pricing options and offer training services through their blog and webinars. LiveAgent is working on building individual LiveAgent desktops for customers and will send login details via email once completed.

Milepæler

LiveAgent is a software solution provider for managing customer service, offering various programs and integrations. The company offers a free trial to interested customers and provides support through their website. Additionally, they have a range of pricing options and offer training services through their blog and webinars. LiveAgent is working on building individual LiveAgent desktops for customers and will send login details via email once completed.

Utforsk et av de beste live chat-programvarene på markedet. Velg den ideelle live chat-programvaren for nettstedet ditt og løft kundeservicen din til topps.

Live chat programvare

Tidio er brukt av mange bedrifter med tilpassbare merkevarefordeler. Priset mellom €32,50 og €332,50 årlig, tilbyr de også en gratis prøveperiode. LiveAgent og HubSpot Service Hub er sammenlignet med Tidio og har ulike fordeler og ulemper. HubSpot har kunder som GoFundMe og tilbyr gratis registrering.

Organiser kundene dine i selskaper og hold oversikt over hva hvert enkelt firmamedlem ber om.

Bedrifter

LiveAgent-selskapsfunksjonen lar deg samle og lagre informasjon om selskaper og organisasjoner i helpdesk-programvaren. Du kan legge til tilpassede kontaktfelt og organisere kontaktene dine. Legg til kontakter i selskaper for å holde styr på meldinger fra enkelte bedrifter.

Administrer og se informasjon om kundene dine, f.eks. språkpreferanser eller kundedata fanget opp i LiveAgents tilpassede kontaktfelt.

Kontakter

Helpdesk-kontakter lagrer viktig informasjon om kundene, som navn, e-postadresse og telefonnummer. LiveAgent lar deg også opprette egendefinerte kontaktfelt for mer spesifikk informasjon.

Migrering fra Kustomer? LiveAgent kan hjelpe deg håndtere alt fra email til sosiale medier og fra kunnskapsbasene. Migrer gratis i dag.

Kundemigrasjon - LiveAgent

LiveAgent er et flott verktøy for å kommunisere med kunder og tilby bedre, raskere og mer nøyaktig kundestøtte, ifølge flere brukere.

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo