LiveAgent er en populær plattform for å forbedre kundeservice, ifølge flere fornøyde kunder. Flere bemerker at verktøyet er enkelt å bruke og øker produktiviteten. Kundetilfredshet og salg har økt for flere bedrifter som bruker LiveAgent, og tilbakesvars tiden har økt med 60%. LiveAgent synes å være både pålitelig og rimelig.
LiveAgent er en flott verktøy for kundeservice som hjelper bedrifter med å kategorisere billettene og spore kundenes behov. Flere bedrifter har opplevd økt kundetilfredshet og salg ved hjelp av LiveAgent, og verktøyet øker også produktiviteten. Kundene kan få støtte uansett hvor de er, og verktøyet er enkelt å bruke. Anbefales til alle som ønsker å forbedre kundeservicen sin.
LiveAgent er en effektiv løsning for å håndtere mange henvendelser fra forskjellige kanaler. Brukere sier det er bedre enn Kayako og gir bedre kundestøtte og øker både kundetilfredshet og salg. Det hjelper med kategorisering av billetter og statistisk sporingsfunksjoner. LiveAgent har også blitt rost for enkelhet i å bruke og forbedrer produktiviteten og effektiviteten til e-handelssider.
Si farveltil trege løsninger som ikke leverer
LiveAgent er en rimelig og avansert helpdesk-løsning som mange brukere foretrekker fremfor andre alternativer som ZenDesk. Brukere skryter av hjelpsomme støtteteam og god funksjonalitet, inkludert kontaktskjemaer, live chat, databaser og integrasjon med sosiale medier. En rekke moduler er gjennomtenkte og samhandler kompetent med hverandre, noe som gir en stabil brukeropplevelse selv på mobile plattformer. LiveAgent er også enkel å bruke og implementere med god støtte og hjelp til å komme i gang.
Vurderer du migrering tilbyd av OTRS
LiveAgent hjelpepult programvare tilbyr verktøy for billettering, kunnskapsbase og kontakt med sosiale medier. Deres raske live chat-widget kan konvertere nettside besøkere til kunder på noen sekunder og hjelpe deg å øke produktiviteten og kundetilfredsheten. Organiser kundenes oppgaver enkelt ved hjelp av sentralisert omnikanal agent skrivebord og få oversikt over alle support-billetter på tvers av støttekanaler med hybrid billettstrøm.
LiveAgent støtter flere språk og tilbyr helpdeskprogramvare for å gi kundestøtte i verdensklasse. SMB har utpekt LiveAgent som den mest anmeldte og populære programvaren i 2020. En 14-dagers prøveperiode er tilgjengelig uten behov for kredittkort, og ulike planalternativer med ulike funksjoner og priser er tilgjengelige for små, mellomstore og store bedrifter. Det er også mulig å overføre dataene dine fra Intercom til LiveAgent.
Vi setter pris på at du nylig registrerte deg opp for en LiveAgent.
En melding vil bli sendt til din e-postadresse som inneholder innloggings detaljene, rett etter kontoen din er innstallert.
Vis du venter en stund, etter innstallasjonen er ferdig vil du få dirkete tilgang til din konto her i fra.
Etter prossesen er over, vil vi sende inn loggings detaljene til din postboks.
Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.
Vi er tilgjengelig på flere datoer