Blogger integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Hva er Blogger?
Blogger er et gratis nettbasert innholdsstyringssystem som brukes til å lage bruker-blogger. Brukere kan bruke sine egne tilpassede underdomener. Alle blogginnlegg er tidsstemplet og kan redigeres. I tillegg til standard bloggfunksjoner, er Blogger kompatibel med andre produkter laget av Google.
Blogger er kjent for sin brukervennlighet selv for nybegynnere, som kan lage og sette opp en fungerende blogg på mindre enn 10 minutter. Det er det som gjør det til et av de mest populære valgene når det kommer til blogging CMS.
Hvordan kan du bruke Blogger?
Vil du lage en personlig blogg eller en bedriftsblogg? Blogger kan enkelt hjelpe deg med det. Bestem om du vil opprette en personlig, forretnings-, nisje- eller tilknyttet blogg. Velg et navn og begynn å skrive artikler, anmeldelser og mye mer.
Å lage en tilpasset blogg kan være en veldig effektiv måte å markedsføre virksomheten på, uavhengig av bransje. Blogginnlegg og anmeldelser kan brukes til å spre kunnskap om dine produkter og tjenester. Du kan også legge til tilknyttede lenker, eller bli sponset av andre virksomheter for å tjene noe ekstra.
En formålsdrevet blogg kjenner målgruppen sin samtidig som den vet nøyaktig hva de forventer av et produkt eller en tjeneste . En gylden regel er å skrive innhold som er nyttig og saklig i stedet for å skrive bare for sakens skyld. Dessuten kan blogger kobles til andre kommunikasjonskanaler, som for eksempel sosiale medier, e-handelsnettsteder, og kundestøtte.
LiveAgent kan hjelpe deg med å utvide kundestøtten med en live chat-widget som enkelt kan plasseres på Blogger-bloggen din. Live chat er det perfekte verktøyet for å gi effektiv og pålitelig kundestøtte til kunder som surfer på bloggen din. En enkel kode plassert på bloggsiden din vil sørge for at eventuelle kundehenvendelser blir løst raskt og til kundens fulle tilfredshet.
LiveAgent tilbyr en av de raskeste live chat-widgetene på markedet, med chat-visningshastigheter på 2,5 sekunder. Hastigheten alene vil sikre at du kan komme gjennom kundehenvendelser raskere enn vanlig. I tillegg er den fullstendig koblet til LiveAgents flerkanals billettsystem og fylt med nyttige produktivitetsfunksjoner som gjør kommunikasjon en bris.
Dra nytte av egendefinerte chatteknapper som utfyller bloggdesignet ditt, eller lag og last opp dine egne for å få en unikt utseende. Svar raskere med en sanntidsskrivevisning som lar deg se hva kundene dine skriver før de trykker på send. Proaktive chat-invitasjoner sørger for at livechatten din blir merkbar og kan øke engasjementet med anrop til handling.
Hva er fordelene med Blogger-integrering?
- Økt kundeengasjement
- Handlingsoppfordringer med proaktive chatinvitasjoner
- Superrask live chat-widget
- Egendefinerte chat-design som matcher bloggen din
Looking to chat more with your audience?
Get a fully features live chat widget on your website. Increase engagement with LiveAgent's lightning fast live chat today.
Hvordan integrere Blogger med LiveAgent live chat
Integrering av LiveAgent live chat i Blogger er like enkelt som å sette opp din nye blogg. Alt du trenger å gjøre er å lage chat-knappen i LiveAgent og legge den inn i bloggkoden din. Følg veiledningen nedenfor for å finne ut hvordan du gjør det.
- Åpne LiveAgent-kontoen din og gå til Konfigurasjon > Chat > Chat-knapperog klikk på den oransje Opprett-knappen øverst for å begynne å lage livechat-knappen. Et vindu for oppretting av chatknapp åpnes.
- Nå kan du velge et chat-knappdesign du foretrekker. Velg mellom flere chatknappstiler – Boble, Side, Hjørne, Inline eller hopp over valget og last opp ditt egendefinerte design. Du kan gjøre det ved å klikke på Egendefinert-fanen. Du kan laste opp et design fra et bilde, eller du kan skrive din egen HTML-kode. Når du bestemmer deg, velg en chat-knapp og du vil bli omdirigert til knappekonfigurasjon.
- En gang i konfigurasjonsdelen kan du navngi knappen og velge avdelingen som er ansvarlig for innkommende kundechatter. Du kan også velge språket for chattevinduet, be om informasjon fra kunder ved å fylle ut et skjema, velge maksimal lengde på chatekøen og andre alternativer.
Alt er riktig forklart i konfigurasjonen. Når du er ferdig, kan du gjøre enforhåndsvisning og test for å prøve den først, eller Lagre-knappen for å fullføre opprettelsesprosessen.
- Nå med chat-knappen ferdig og lagret, klikk på Integrasjon-fanen i venstre panel i vinduet. Du vil finne en generert integrasjonskode. Kopier koden og lim den inn i Blogger-bloggkoden. Hvis du ikke er sikker på hvor du finner bloggkoden, følg de neste trinnene.
- Gå til Blogger og velg bloggen du ønsker å oppdatere med en live chat-knapp. Velg deretter Tema i venstre panel og klikk på pilen ved siden av Tilpass-knappen. Velg Rediger HTML, så får du tilgang til bloggkoden.
- Nå er det bare å kopiere og lime inn koden i bloggkoden. Rull ned til bunnen og forbi den over </body>. Klikk deretter på Lagre-knappen øverst til høyre.
Det er det, chat-knappen din er klar på Blogger-nettstedet ditt. Nå kan du enkelt takle kundespørsmål. Hvis du vil se på andre alternativer for plassering av chat-knapper, ta en titt her.
Ønsker du å finne ut mer om LiveAgent live chat eller andre funksjoner? Ta en titt på siden vår for live chat eller vår live chat-side for å se hva annet den kan gjøre og hvordan du kan bruke den til din fordel.
Frequently Asked Questions
Hva er Blogger?
Blogger er en gratis og populær blogging og CMS (innholdsstyringssystemplattform). Den er kjent for sin brukervennlighet. Det tar mindre enn 10 minutter før nye brukere begynner å skrive sine første blogginnlegg med Blogger.
Kan du legge til en live chat-knapp i Blogger?
Ja, du kan enkelt plassere en egendefinert live chat-knapp på Blogger-nettstedet ditt. Alt du trenger å gjøre er å sette opp en LiveAgent-konto og opprette en ny chat-knapp. Det tar bare noen få minutter. Finn ut mer om prosessen i denne artikkelen
Kan du integrere Blogger med LiveAgent?
Du kan integrere LiveAgents raske live chat-widget på bloggen din og begynne å svare på spørsmål fra både kunder og lesere. Det tar bare noen få minutter å gjøre det.
Oppdag hvordan du kan integrere Twitter med LiveAgent for å forbedre kundeservicen din. Håndter alle tweets og meldinger i sanntid fra ett enkelt dashbord, og øk kundetilfredsheten med vår effektive billettsystemløsning. Besøk nå for å lære mer om fordelene ved å bruke Twitter som et kraftig verktøy for kundestøtte.
Oppdag hvordan Postfix, en populær og gratis e-postoverføringsagent, kan forbedre din e-posthåndtering ved å integreres med LiveAgent. Med enkel integrasjon via IMAP/POP3, få en pålitelig løsning for å organisere kunde-e-poster, redusere spam og forbedre kundetilfredshet. Start din gratis LiveAgent-prøveperiode i dag og opplev effektiv e-postadministrasjon.