Clockify integration
Partner website
Partner Privacy Policy
For å integrere LiveAgent-kontoen din med Clockify, følg følgende integrerings veiledning.
Integrerings veiledning for kontoer som er vert på LiveAgent-domenet
- Lag en Clockify konto
- Last ned Google Chrome Utvidelse
- Etter at du har lastet ned Chrome-utvidelsen, sørg for at du er logget på Clockify-kontoen din
- Logg på LiveAgent-kontoen din, eller oppdater hvis du allerede har hatt den åpen
- Åpne en billett, og du vil kunne se Clockify-tidtakeren i billettinfo feltet, som vist nedenfor
- Clockify-tidtakeren vises også i kunnskapsbasen når du redigerer artikler
Clockify-integrasjonsveiledning for kontoer som er vert for seg selv
- Lag en Clockify konto
- Last ned Google Chrome Utvidelse
- Etter at du har lastet ned Chrome-utvidelsen, sørg for at du er logget på Clockify-kontoen din
- Klikk på Clockify-utvidelsen i nettleseren din
- Klikk på Integrasjoner
- Velg LiveAgent fra utvalget nederst. Vær oppmerksom på at det ikke vises i alfabetisk rekkefølge, så du må finne LiveAgent i listen manuelt.
- Legg til domenenavnet ditt og klikk på Legg til
- Oppdater agentpanelet ditt i LiveAgent, og du er klar!
Hva er Clockify?
Clockify er en gratis netttidssporings- og timelisteapp for lag i alle størrelser og er gratis tilgjengelig for et ubegrenset antall brukere.
Hvordan kan du bruke det?
Bruk Clockify til å spore hvor mye tid du bruker på å løse billetter og redigere kunnskapsbase artikler. Forbedre produktiviteten, lønnsomheten og spor team aktivitets-logger.
Frequently Asked Questions
Hva er Clockify?
Clockify er en gratis tidsregistrering så vel som en timeliste programvare for ansatte, som har levert tjenester siden 2017 .
Hvordan kan du bruke Clockify-integrering i LiveAgent?
Hvis du leter etter måter å forbedre lagets effektivitet på, lar Clockify-integrering deg se hvor mye tid teamet ditt bruker på forskjellige LiveAgent-oppgaver, for eksempel spesifikke billetter eller kunnskapsbase artikler. Som et resultat kan du oppdage de som presterer dårlig og gi ytterligere veiledning eller opplæring om nødvendig. .
LiveAgent tilbyr en rekke programvareløsninger for kundeservice, inkludert VoIP-telefonsystemer og selvbetjent programvare. De tilbyr også webinarer og kostnadskalkulatorer for å hjelpe kundene med å finne den beste løsningen. Kunden kan kontakte dem gjennom sosiale medier og abonnere på nyhetsbrevet. LiveAgent tilbyr også demoer og en-mot-en samtaler for sine kunder.