LiveAgent er et godt valg. Selv om Outlook har mange nyttige funksjoner for individuell e-postadministrasjon, er det begrensninger når det gjelder å administrere flere e-postadresser og samarbeide med kollegaer.
Ved å registrere meg, aksepterer jeg T&C og Personvernerklæring.
Features | Liveagent
Prøv det beste alternativet for selvbetjening gratis! Ingen kredittkort kreves.
|
Outlook
|
---|---|---|
Ubegrenset lagring
Ubegrenset lagring av e-post.
|
Har ubegrenset lagringsplass
|
Har begrenset lagringsplass..
|
Kryptering av e-post
E-postkryptering sikrer at hackere eller andre parter enn mottakeren av meldingen din ikke kan lese innholdet.
|
Har innebygd e-postkryptering.
|
Har innebygd e-postkryptering.
|
Tilpasningsmuligheter
Tilpasninger av lyd, varsel, farge og tema.
|
Tilbyr tilpasningsmuligheter.
|
Tilbyr tilpasningsmuligheter.
|
Tilgang for flere brukere
Gjør det mulig for flere brukere å jobbe med problemer samtidig.
|
Tilbyr tilgang til flere brukere.
|
Tilbyr tilgang til flere brukere.
|
Separat e-fanevisning
Tillater brukere å åpne flere e-postfaner og bytte etter behov.
|
Har separat e-fanevisning.
|
Har separat e-fanevisning.
|
Annonsefri opplevelse
Ingen sponsede annonser vises i innboksen.
|
Tilbyr en annonsefri opplevelse.
|
Tilbyr ikke en annonsefri opplevelse.
|
Automatiseringsregler
Automatiseringsregler som kan implementeres for å øke hastigheten på kundeserviceprosessen
|
Har automatiseringsregler.
|
Har automatiseringsregler
|
Tilpassbare e -postmaler
Gjør det mulig for brukere å lage fullt tilpassbare e -postmaler.
|
Tilbyr e-postmaler som kan tilpasses.
|
Tilbyr e-postmaler som kan tilpasses.
|
Gratis versjon
Tilbyr gratis versjon
|
Tilbyr gratis versjon.
|
Tilbyr gratis versjon.
|
Tagger
Legg til tagger i en hvilken som helst ticket for å se innholdet på et øyeblikk eller gjøre det lettere å finne den du leter etter.
|
Har tagger.
|
Har ikke tagger.
|
Deling/sammenslåing av e -post.
Del e -post i to for å sikre raskere problemløsning eller slå sammen flere e-poster fra en kunde til en.
|
Har funksjoner for deling/sammenslåing av e-post.
|
Har ikke funksjoner for deling/sammenslåing av e-post.
|
Private notater
Del private notater med dine kolleger. Bruk dem som påminnelser eller for å lagre ekstra informasjon.
|
Tilbyr private notater.
|
Tilbyr ikke private notater.
|
CRM
Et innebygd verktøy for håndtering av kundeforhold.
|
Har innebygd CRM.
|
Har ikke innebygd CRM.
|
Integrasjon
Integrasjoner med populær programvare, verktøy og nettverk, for eksempel sosiale medier, CRM eller betalingsprosessorer.
|
Tilbyr tredjepartsintegrasjoner
|
Tilbyr ikke tredjepartsintegrasjoner.
|
En smartere versjon av Outlook som støtter tilgang til flere brukere og e-poster fra flere e-postadresser og kommunikasjonskanaler til en enkelt innboks.
Vårt Outlook-alternativ tilbyr flere ticketfaner for raskere problemløsing og enkel inn- og uttapping.
Outlook-alternativer som LiveAgent tilbyr utallige tilpasningsalternativer, inkludert e-postmaler. /a>
Bygg malene dine med et enkelt WYSIWYG-redigeringsverktøy eller skriv en tilpasset HTML-kode.
Har du mottatt en billett som inneholder flere forespørsler? Del ticketen i to for å sikre raskere problemløsning.
Alternativt kan du slå sammen to eller flere tickets til en for å sikre at det ikke blir sløst bort noe tid ved å løse den samme forespørselen flere ganger.
Vårt Outlook-alternativ tilbyr gratis interne samtaler og samtaler i appen.
For enda mer bekvemmelighet kan du dele e-post-ID-en med kollegene dine, slik at de ikke trenger å søke etter e-posten du henviser til.
Spar agentene med over 15 timer med arbeid hver uke ved å lage forhåndsdefinerte svar på vanlige spørsmål i form av automatiske meldinger.
Vårt Outlook-alternativ tilbyr rike integrasjoner med over 130 tredjepartssystemer.
Effektiviser arbeidsflyteffektiviteten din ved å koble LiveAgent-kontoen din til Twitter, Facebook eller Instagram, utallige VoIP-leverandører, betalingsprosessorer eller CRM-programvare (Customer Relationship Management) som PipeDrive.
Outlook-alternativer som LiveAgent gir dyp innsikt i programvaren din.
Lær hvor mange e-poster du mottar hver måned, hvor mange som ble besvart i tide, hvilke SLAer som ikke ble oppfylt, og hvem som var ansvarlig for dem.
Gi Outlook-alternativer en sjanse til å forbedre støtten din med tidssporingsfunksjoner. Oppdag hvilke oppgaver som er mest komplekse, eller hvilke agenter som trenger mer opplæring fra et enkelt grensesnitt.
Vårt Outlook-alternativ tilbyr praktiske hybridticketstrømmer som sørger for at du ikke går deg vill i rotet med kundekommunikasjon når de kommer fra forskjellige kanaler.
LiveAgent, det perfekte Outlook-alternativet, sikrer at flere supportagenter kan jobbe sammen uten å slette hverandres arbeid. Agenter blir varslet når de ser på tickets som det allerede er jobbet med.
LiveAgent kan skryte av de rikeste automatiseringsreglene, noe som gjør den til det perfekte Outlook-alternativet. Effektiviser prosesser ved å automatisere verdslige oppgaver som å tilordne tagger og ansvar eller følge opp e-poster.
Outlook-alternativer tilordner automatisk tagger til hver innkommende e-post for å sikre at du kan se innholdet øyeblikk uten å måtte åpne den. Dette gjør søking etter e-post raskere og mer praktisk.
Lag mapper og undermapper i form av avdelinger. Forsikre deg at hver e-post blir dirigert automatisk til riktig avdeling med automatiseringsregler eller ved manuelle omfordelinger.
Tilordne klare ansvarsområder på tvers av flere avdelinger og agenter. Forsikre deg om at ingen e-post faller gjennom sprekkene og forblir ubesvart takket være det nye Outlook-alternativet.
Se, rediger og legg til informasjon i den innebygde CRM-en mens du svarer på e-post fra ett grensesnitt. Legg til egendefinerte felt, for eksempel skostørrelse eller tidssone for å gjøre kundeservicen mer personlig.
Gi mer informasjon om en gitt e-post, kunde eller oppløsningsprosess. Kollegaene dine kan når som helst se disse merknadene når de løser en bestemt e-post.
Vi brukte Outlook til å overvåke og svare på e-poster / sosiale medier-varsler fra kunder og nye og potensielle kunder. Vi møtte en rekke problemer på daglig basis, som at e-poster ble slettet ved et uhell eller ikke ble besvart, at de ikke kunne finne e-poster siden de ikke hadde referansenummer, at de ble hengende og at de samme e-postene ble besvart av forskjellige ansatte. LiveAgent har løst alle disse problemene.
Mike S. – Regissør – 5/5
Håndtering av kundeforespørsler ved hjelp av Outlook var svært vanskelig med et team av mennesker som delte en innboks. Bruk av LiveAgent sikrer effektivitet.
Bruker i informasjonsteknologi og -tjenester – 4.5/5
Sammenlignet med en delt Outlook-innboks kan vi tildele e-poster med tagger som fremhever ikke bare hvem e-posten er til, hva emnet gjelder, men også nøkkelord som vi kan søke på. Dette har hjulpet oss med å lage flere innbokser for mindre områder av virksomheten vår og øke effektiviteten vår når det gjelder å hjelpe kundene våre.
Michael B – 4.5/5
Jeg liker hvordan LiveAgent lar deg kategorisere forespørsler, tildele ledetider og automatisere mange ting som er veldig tidkrevende i Outlook.
Anonym anmelder – Logistikk og forsyningskjede – 5/5
Enkel å bruke og sette opp, har mange nyttige funksjoner – personlig liker jeg spesielt godt taggerautomatiseringen (regler og tidsregler) som hjelper med å administrere billettene. Før brukte jeg Outlook + ZOHO + Zoiper (for telefonsamtaler), nå bruker jeg bare LiveAgent for alle 3 pluss at jeg kan legge til notater og har telefonopptak på billettene.
Anonym anmelder – Administrator i Human Resources – 5/5
Jeg startet med et Outlook-basert system der det å lete etter e-poster som var en uke gamle var en smertestest i seg selv. Med LiveAgent har evnen til å automatisk organisere e-postene våre med koder, personer, mapper, egendefinerte filtre, tidsbestemt farging, osv. gjort det enklere å håndtere e-poster. Jeg må sjelden søke i mer enn et minutt for å finne det jeg vil.
Robert S. – Assistant Client Services Supervisor – 4.5/5
LiveAgent er det beste Outlook-alternativet på markedet. Det er den mest gjennomgåtte og mest rangerte helpdesk-programvaren for SMB i 2021.
Bli med selskaper som Yamaha, BMW, Huawei og gi kundeservice i verdensklasse. Med LiveAgent er det enkelt.
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd anmeldelser
Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!
Vi setter pris på at du nylig registrerte deg for en LiveAgent.
En melding vil bli sendt til e-postadressen din som inneholder påloggingsdetaljer, rett etter at kontoen din er installert.
Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.
Vi er tilgjengelig på flere datoer