Kom igang | 14 dager gratis
Prøv det
LiveAgent er et godt valg. Selv om Outlook har mange nyttige funksjoner for individuell e-postadministrasjon, er det begrensninger når det gjelder å administrere flere e-postadresser og samarbeide med kollegaer.
Features | Liveagent Prøv det beste alternativet for selvbetjening gratis! Ingen kredittkort kreves. | Outlook |
---|---|---|
Ubegrenset lagring Ubegrenset lagring av e-post. | Har ubegrenset lagringsplass | Har begrenset lagringsplass.. |
Kryptering av e-post E-postkryptering sikrer at hackere eller andre parter enn mottakeren av meldingen din ikke kan lese innholdet. | Har innebygd e-postkryptering. | Har innebygd e-postkryptering. |
Tilpasningsmuligheter Tilpasninger av lyd, varsel, farge og tema. | Tilbyr tilpasningsmuligheter. | Tilbyr tilpasningsmuligheter. |
Tilgang for flere brukere Gjør det mulig for flere brukere å jobbe med problemer samtidig. | Tilbyr tilgang til flere brukere. | Tilbyr tilgang til flere brukere. |
Separat e-fanevisning Tillater brukere å åpne flere e-postfaner og bytte etter behov. | Har separat e-fanevisning. | Har separat e-fanevisning. |
Annonsefri opplevelse Ingen sponsede annonser vises i innboksen. | Tilbyr en annonsefri opplevelse. | Tilbyr ikke en annonsefri opplevelse. |
Automatiseringsregler Automatiseringsregler som kan implementeres for å øke hastigheten på kundeserviceprosessen | Har automatiseringsregler. | Har automatiseringsregler |
Tilpassbare e -postmaler Gjør det mulig for brukere å lage fullt tilpassbare e -postmaler. | Tilbyr e-postmaler som kan tilpasses. | Tilbyr e-postmaler som kan tilpasses. |
Gratis versjon Tilbyr gratis versjon | Tilbyr gratis versjon. | Tilbyr gratis versjon. |
Tagger Legg til tagger i en hvilken som helst ticket for å se innholdet på et øyeblikk eller gjøre det lettere å finne den du leter etter. | Har tagger. | Har ikke tagger. |
Deling/sammenslåing av e -post. Del e -post i to for å sikre raskere problemløsning eller slå sammen flere e-poster fra en kunde til en. | Har funksjoner for deling/sammenslåing av e-post. | Har ikke funksjoner for deling/sammenslåing av e-post. |
Private notater Del private notater med dine kolleger. Bruk dem som påminnelser eller for å lagre ekstra informasjon. | Tilbyr private notater. | Tilbyr ikke private notater. |
CRM Et innebygd verktøy for håndtering av kundeforhold. | Har innebygd CRM. | Har ikke innebygd CRM. |
Integrasjon Integrasjoner med populær programvare, verktøy og nettverk, for eksempel sosiale medier, CRM eller betalingsprosessorer. | Tilbyr tredjepartsintegrasjoner | Tilbyr ikke tredjepartsintegrasjoner. |
En smartere versjon av Outlook som støtter tilgang til flere brukere og e-poster fra flere e-postadresser og kommunikasjonskanaler til en enkelt innboks.
Vårt Outlook-alternativ tilbyr flere ticketfaner for raskere problemløsing og enkel inn- og uttapping.
Outlook-alternativer som LiveAgent tilbyr utallige tilpasningsalternativer, inkludert e-postmaler. /a>
Bygg malene dine med et enkelt WYSIWYG-redigeringsverktøy eller skriv en tilpasset HTML-kode.
Har du mottatt en billett som inneholder flere forespørsler? Del ticketen i to for å sikre raskere problemløsning.
Alternativt kan du slå sammen to eller flere tickets til en for å sikre at det ikke blir sløst bort noe tid ved å løse den samme forespørselen flere ganger.
Vårt Outlook-alternativ tilbyr gratis interne samtaler og samtaler i appen.
For enda mer bekvemmelighet kan du dele e-post-ID-en med kollegene dine, slik at de ikke trenger å søke etter e-posten du henviser til.
Spar agentene med over 15 timer med arbeid hver uke ved å lage forhåndsdefinerte svar på vanlige spørsmål i form av automatiske meldinger.
Vårt Outlook-alternativ tilbyr rike integrasjoner med over 130 tredjepartssystemer.
Effektiviser arbeidsflyteffektiviteten din ved å koble LiveAgent-kontoen din til Twitter, Facebook eller Instagram, utallige VoIP-leverandører, betalingsprosessorer eller CRM-programvare (Customer Relationship Management) som PipeDrive.
Outlook-alternativer som LiveAgent gir dyp innsikt i programvaren din.
Lær hvor mange e-poster du mottar hver måned, hvor mange som ble besvart i tide, hvilke SLAer som ikke ble oppfylt, og hvem som var ansvarlig for dem.
Gi Outlook-alternativer en sjanse til å forbedre støtten din med tidssporingsfunksjoner. Oppdag hvilke oppgaver som er mest komplekse, eller hvilke agenter som trenger mer opplæring fra et enkelt grensesnitt.
Vårt Outlook-alternativ tilbyr praktiske hybridticketstrømmer som sørger for at du ikke går deg vill i rotet med kundekommunikasjon når de kommer fra forskjellige kanaler.
LiveAgent, det perfekte Outlook-alternativet, sikrer at flere supportagenter kan jobbe sammen uten å slette hverandres arbeid. Agenter blir varslet når de ser på tickets som det allerede er jobbet med.
LiveAgent kan skryte av de rikeste automatiseringsreglene, noe som gjør den til det perfekte Outlook-alternativet. Effektiviser prosesser ved å automatisere verdslige oppgaver som å tilordne tagger og ansvar eller følge opp e-poster.
Outlook-alternativer tilordner automatisk tagger til hver innkommende e-post for å sikre at du kan se innholdet øyeblikk uten å måtte åpne den. Dette gjør søking etter e-post raskere og mer praktisk.
Lag mapper og undermapper i form av avdelinger. Forsikre deg at hver e-post blir dirigert automatisk til riktig avdeling med automatiseringsregler eller ved manuelle omfordelinger.
Tilordne klare ansvarsområder på tvers av flere avdelinger og agenter. Forsikre deg om at ingen e-post faller gjennom sprekkene og forblir ubesvart takket være det nye Outlook-alternativet.
Se, rediger og legg til informasjon i den innebygde CRM-en mens du svarer på e-post fra ett grensesnitt. Legg til egendefinerte felt, for eksempel skostørrelse eller tidssone for å gjøre kundeservicen mer personlig.
Gi mer informasjon om en gitt e-post, kunde eller oppløsningsprosess. Kollegaene dine kan når som helst se disse merknadene når de løser en bestemt e-post.
LiveAgent er det beste Outlook-alternativet på markedet. Det er den mest gjennomgåtte og mest rangerte helpdesk-programvaren for SMB i 2021.
Bli med selskaper som Yamaha, BMW, Huawei og gi kundeservice i verdensklasse. Med LiveAgent er det enkelt.
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd anmeldelser
Leter du etter et bedre LivePerson-alternativ?
LiveAgent tilbyr mange funksjoner og integrasjoner for å gjøre arbeidet lettere for kundesupportagenter, og sikrer en personlig og bedre samtaleopplevelse. Kontinuerlig support er tilgjengelig uten bruk av chatbots.
Ser du etter et alternativ til OTRS?
LiveAgent hjelper bedrifter med å håndtere kundeservice mer effektivt ved å tilby ulike kanaler for kommunikasjon og reduserte kostnader.
Brukervennlige alternativ - LiveAgent
LiveAgent er en kostnadseffektiv løsning som hjelper med å håndtere henvendelser via ulike kanaler og forbedrer kundestøtten.
Leter du etter et HelpCrunch-alternativ?
LiveAgent er et anbefalt alternativ til Helprace og ConnectWise. Det tilbyr kostnadseffektive løsninger for kundestøtte og kommunikasjon, og hjelper med å øke inntektene og kundetilfredsheten.
HelpSpot alternativ - LiveAgent
LiveAgent er anbefalt som en bedre løsning enn Kayako. Det hjelper med kategorisering av billetter og forbedrer kundeservice.
ConnectWise alternativ - LiveAgent
Agent.LiveAgent kombinerer live-chat, billettering og automasjon for å gi eksepsjonell kundestøtte. Prøv vår gratis prøveperiode for å se hvorfor vi er et godt alternativ.
Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.