Leter du etter et Outlook-alternativ?

Oppdag hvorfor LiveAgent er det beste Outlook-alternativet på markedet.

  • ✓ Ingen installasjonsgebyr   
  • ✓ Kundeserviceservice 24/7    
  • ✓ Ingen kredittkortinformasjon kreves    
  • ✓ Avslutt når som helst
Brukt av
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Lei av den gamle webmailen din?

LiveAgent er et godt valg. Selv om Outlook har mange nyttige funksjoner for individuell e-postadministrasjon, er det begrensninger når det gjelder å administrere flere e-postadresser og samarbeide med kollegaer.

  • Category leaders badge for 2022 from GetApp
  • G2 badge for best relationship in small business summer 2022
  • G2 badge for best performer in mid-market summer 2022

Vurder LiveAgent

Social customer service templates

130+ integrasjoner

Sales email templates

Ubegrenset lagring

Ticketing templates

Flere funksjoner

Help desk templates

Tilgang til flere brukere

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Oversikt over Outlook vs LiveAgent

Features Liveagent Outlook
Ubegrenset lagring
Ubegrenset lagring av e-post.
Har ubegrenset lagringsplass
Har begrenset lagringsplass..
Kryptering av e-post
E-postkryptering sikrer at hackere eller andre parter enn mottakeren av meldingen din ikke kan lese innholdet.
Har innebygd e-postkryptering.
Har innebygd e-postkryptering.
Tilpasningsmuligheter
Tilpasninger av lyd, varsel, farge og tema.
Tilbyr tilpasningsmuligheter.
Tilbyr tilpasningsmuligheter.
Tilgang for flere brukere
Gjør det mulig for flere brukere å jobbe med problemer samtidig.
Tilbyr tilgang til flere brukere.
Tilbyr tilgang til flere brukere.
Separat e-fanevisning
Tillater brukere å åpne flere e-postfaner og bytte etter behov.
Har separat e-fanevisning.
Har separat e-fanevisning.
Annonsefri opplevelse
Ingen sponsede annonser vises i innboksen.
Tilbyr en annonsefri opplevelse.
Tilbyr ikke en annonsefri opplevelse.
Automatiseringsregler
Automatiseringsregler som kan implementeres for å øke hastigheten på kundeserviceprosessen
Har automatiseringsregler.
Har automatiseringsregler
Tilpassbare e -postmaler
Gjør det mulig for brukere å lage fullt tilpassbare e -postmaler.
Tilbyr e-postmaler som kan tilpasses.
Tilbyr e-postmaler som kan tilpasses.
Gratis versjon
Tilbyr gratis versjon
Tilbyr gratis versjon.
Tilbyr gratis versjon.
Tagger
Legg til tagger i en hvilken som helst ticket for å se innholdet på et øyeblikk eller gjøre det lettere å finne den du leter etter.
Har tagger.
Har ikke tagger.
Deling/sammenslåing av e -post.
Del e -post i to for å sikre raskere problemløsning eller slå sammen flere e-poster fra en kunde til en.
Har funksjoner for deling/sammenslåing av e-post.
Har ikke funksjoner for deling/sammenslåing av e-post.
Private notater
Del private notater med dine kolleger. Bruk dem som påminnelser eller for å lagre ekstra informasjon.
Tilbyr private notater.
Tilbyr ikke private notater.
CRM
Et innebygd verktøy for håndtering av kundeforhold.
Har innebygd CRM.
Har ikke innebygd CRM.
Integrasjon
Integrasjoner med populær programvare, verktøy og nettverk, for eksempel sosiale medier, CRM eller betalingsprosessorer.
Tilbyr tredjepartsintegrasjoner
Tilbyr ikke tredjepartsintegrasjoner.

Stolt på av over 30 000 selskaper og 150 millioner sluttbrukere

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Universal-Inbox-feature-LiveAgent

Vi presenterer den universelle innboksen

En smartere versjon av Outlook som støtter tilgang til flere brukere og e-poster fra flere e-postadresser og kommunikasjonskanaler til en enkelt innboks.

Brukes til flere e-postadresser?

Vårt Outlook-alternativ tilbyr flere ticketfaner for raskere problemløsing og enkel inn- og uttapping.

Multiple ticket tabs by LiveAgent
Help desk templates

Tilpass bare e-post maler

Outlook-alternativer som LiveAgent tilbyr utallige tilpasningsalternativer, inkludert e-postmaler. /a>

Bygg malene dine med et enkelt WYSIWYG-redigeringsverktøy eller skriv en tilpasset HTML-kode.

Får jobben gjort raskere

Har du mottatt en billett som inneholder flere forespørsler? Del ticketen i to for å sikre raskere problemløsning.

Alternativt kan du slå sammen to eller flere tickets til en for å sikre at det ikke blir sløst bort noe tid ved å løse den samme forespørselen flere ganger.

Split tickets feature by LiveAgent
Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Føler du at du sitter fast?

Vårt Outlook-alternativ tilbyr gratis interne samtaler og samtaler i appen.

For enda mer bekvemmelighet kan du dele e-post-ID-en med kollegene dine, slik at de ikke trenger å søke etter e-posten du henviser til.

Enklere enn noen gang

Spar agentene med over 15 timer med arbeid hver uke ved å lage forhåndsdefinerte svar på vanlige spørsmål i form av automatiske meldinger.

Canned-messages-Macros
LiveAgent helpdesk tour

Omnichannel-integrasjoner med mye innhold

Vårt Outlook-alternativ tilbyr rike integrasjoner med over 130 tredjepartssystemer.

Effektiviser arbeidsflyteffektiviteten din ved å koble LiveAgent-kontoen din til Twitter, Facebook eller Instagram, utallige VoIP-leverandører, betalingsprosessorer eller CRM-programvare (Customer Relationship Management) som PipeDrive.

Kontinuerlig forbedring

Outlook-alternativer som LiveAgent gir dyp innsikt i programvaren din.

Lær hvor mange e-poster du mottar hver måned, hvor mange som ble besvart i tide, hvilke SLAer som ikke ble oppfylt, og hvem som var ansvarlig for dem.

Performance report by LiveAgent

Noen få grunner til at vi er det beste Outlook-alternativet

Ticketing templates

Gi Outlook-alternativer en sjanse til å forbedre støtten din med tidssporingsfunksjoner. Oppdag hvilke oppgaver som er mest komplekse, eller hvilke agenter som trenger mer opplæring fra et enkelt grensesnitt.

Knowledge base templates

Vårt Outlook-alternativ tilbyr praktiske hybridticketstrømmer som sørger for at du ikke går deg vill i rotet med kundekommunikasjon når de kommer fra forskjellige kanaler.

Marketing email templates

LiveAgent, det perfekte Outlook-alternativet, sikrer at flere supportagenter kan jobbe sammen uten å slette hverandres arbeid. Agenter blir varslet når de ser på tickets som det allerede er jobbet med.

Customer service templates

LiveAgent kan skryte av de rikeste automatiseringsreglene, noe som gjør den til det perfekte Outlook-alternativet. Effektiviser prosesser ved å automatisere verdslige oppgaver som å tilordne tagger og ansvar eller følge opp e-poster.

LiveAgent - Powerful WYSIWYG editor

Outlook-alternativer tilordner automatisk tagger til hver innkommende e-post for å sikre at du kan se innholdet øyeblikk uten å måtte åpne den. Dette gjør søking etter e-post raskere og mer praktisk.

Call center templates

Lag mapper og undermapper i form av avdelinger. Forsikre deg at hver e-post blir dirigert automatisk til riktig avdeling med automatiseringsregler eller ved manuelle omfordelinger.

Live chat templates

Tilordne klare ansvarsområder på tvers av flere avdelinger og agenter. Forsikre deg om at ingen e-post faller gjennom sprekkene og forblir ubesvart takket være det nye Outlook-alternativet.

Social customer service templates

Se, rediger og legg til informasjon i den innebygde CRM-en mens du svarer på e-post fra ett grensesnitt. Legg til egendefinerte felt, for eksempel skostørrelse eller tidssone for å gjøre kundeservicen mer personlig.

Business Email Templates

Gi mer informasjon om en gitt e-post, kunde eller oppløsningsprosess. Kollegaene dine kan når som helst se disse merknadene når de løser en bestemt e-post.

Her er hva kundene våre har å si

  • Vi brukte Outlook til å overvåke og svare på e-poster / sosiale medier-varsler fra kunder og nye og potensielle kunder. Vi møtte en rekke problemer på daglig basis, som at e-poster ble slettet ved et uhell eller ikke ble besvart, at de ikke kunne finne e-poster siden de ikke hadde referansenummer, at de ble hengende og at de samme e-postene ble besvart av forskjellige ansatte. LiveAgent har løst alle disse problemene.

    Mike S. – Regissør – 5/5

  • Håndtering av kundeforespørsler ved hjelp av Outlook var svært vanskelig med et team av mennesker som delte en innboks. Bruk av LiveAgent sikrer effektivitet.

    Bruker i informasjonsteknologi og -tjenester – 4.5/5

  • Sammenlignet med en delt Outlook-innboks kan vi tildele e-poster med tagger som fremhever ikke bare hvem e-posten er til, hva emnet gjelder, men også nøkkelord som vi kan søke på. Dette har hjulpet oss med å lage flere innbokser for mindre områder av virksomheten vår og øke effektiviteten vår når det gjelder å hjelpe kundene våre.

    Michael B – 4.5/5

  • Jeg liker hvordan LiveAgent lar deg kategorisere forespørsler, tildele ledetider og automatisere mange ting som er veldig tidkrevende i Outlook.

    Anonym anmelder – Logistikk og forsyningskjede – 5/5

  • Enkel å bruke og sette opp, har mange nyttige funksjoner – personlig liker jeg spesielt godt taggerautomatiseringen (regler og tidsregler) som hjelper med å administrere billettene. Før brukte jeg Outlook + ZOHO + Zoiper (for telefonsamtaler), nå bruker jeg bare LiveAgent for alle 3 pluss at jeg kan legge til notater og har telefonopptak på billettene.

    Anonym anmelder – Administrator i Human Resources – 5/5

  • Jeg startet med et Outlook-basert system der det å lete etter e-poster som var en uke gamle var en smertestest i seg selv. Med LiveAgent har evnen til å automatisk organisere e-postene våre med koder, personer, mapper, egendefinerte filtre, tidsbestemt farging, osv. gjort det enklere å håndtere e-poster. Jeg må sjelden søke i mer enn et minutt for å finne det jeg vil.

    Robert S. – Assistant Client Services Supervisor – 4.5/5

Legg frustrasjonen bak deg og si farvel til Outlook for alltid

LiveAgent er det beste Outlook-alternativet på markedet. Det er den mest gjennomgåtte og mest rangerte helpdesk-programvaren for SMB i 2021.

Bli med selskaper som Yamaha, BMW, Huawei og gi kundeservice i verdensklasse. Med LiveAgent er det enkelt.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd anmeldelser

Upset man-illustration

Du vil være i gode hender!

Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!

Prøv det nu gratis Ingen Kreditt Kort Kreves

FAQ

Related Articles to Outlook Alternativ
La din solo og frilans bedrift vokse med LiveAgent, den mest anmeldt og #1 vurderte hjelpepult programvaren for SMB i 2020. Hold deg nærmere dine kunder og hjelp dem raskt med LiveAgent.

Hjelpepult programvare for solo-entreprenører

LiveAgent tilbyr en omni-kanal hjelpepult programvare som lar deg strømlinje alle dine støtte forespørsler fra e-post, sosiale, telefon og live-chat i en innboks. Programvaren lar deg prioritere ditt arbeid ved å delegere verdslige og repeterende oppgaver til din hjelpepult programvare så dine agenter kan fokusere på å gi kundeforhold. LiveAgent tilbyr også 24/7 kunde støtte gjennom en omfattende selv-støtte portal som senker antall innkommende støtte billetter. Ved å bruke LiveAgents native multi-kanal tilnærming, kan du gi utmerket kundeservice gjennom alle de store kommunikasjons kanalene og automatisere dine repeterende oppgaver.

Vil du automatisere repeterende agentoppgaver? Lær om automatiserte kundeserviceprosesser for å forbedre virksomheten din med en gang.

Automatisert kundeservice

Hermetiske meldinger er en funksjon i helpdesk-programvaren som lar deg ha allerede forberedte svar. Eservice inkluderer flere fordeler som raskere responstid, kundetilfredshet, organisert arbeidsflyt, kundeoppbevaring og økt salg/inntekt. LiveAgent er en programvare for kundeservice som tilbyr ulike funksjoner og alternativer, inkludert VoIP-telefonsystemer, selvbetjent programvare, programvare for innkommende kundesenter, klagehåndteringssystem, klientportalprogramvare og programvare for e-postbehandling. Det er også mulig å ta kontakt med LiveAgent for demo, prissetting, støtte og partnerskap.

Attester - Websignal

Attester - Websignal

LiveAgent er en rask, kraftig og enkel programvare for kundeservice. Den er populær for sine funksjoner som integrasjoner og alternativer. Det er en selvbetjeningsprogramvare med en kostnadskalkulator, og den tilbyr også et klagehåndteringssystem og klientportalprogramvare. LiveAgent tilbyr en gratis prøveperiode og god brukerstøtte. Det er også mulig å bli en partner med LiveAgent, og det tilbyr nyhetsbrev med oppdateringer og rabatter.

LiveAgent er en helpdesk-programvare som tilpasser seg behovene til ulike forretningsmodeller. Utforsk hvordan LiveAgent passer til din nisje. Agency Edu og frivillige organisasjoner er avhengige av LiveAgent.

The rett passform for en vær bedrift

LiveAgent er en flerkanals kommunikasjonsplattform som kan tilpasses flere bransjesfærer. Bedrifter som Huawei, BMW, Yamaha og O2 stoler på LiveAgent. En god hjelpepult programvare gir nødvendig kunnskap for å løse kundenes problemer på en effektiv måte og øker kundetilfredshet, inntekt og kundelojalitet. Prøv LiveAgent gratis - ingen kredittkort kreves.

Lær om støtteautomatisering og det beste verktøyet for å automatisere støtteprosesser i din bedrift for effektiv og effektiv kundeservice.

Støtte automatisering

Automatisert kundestøtte kan forbedre løsningstiden for henvendelser, men det er viktig å ikke overdrive automatiseringen. Kundene ønsker ikke å snakke med roboter hele tiden, så det er best å tenke på kundene dine og automatisere kun rimelige og nyttige prosesser til din nisje.

LiveAgent er den mest anmeldt og #1 vurderte hjelpepult programvaren for SMB i 2019. Store bedrifter for ofte deres roi fra liveagents raskt med nåtid skrivevisning funksjoner.

Hjelpepult programvare for bedrifter

En bedrift hjelpepult samler all kunde kommunikasjon i en enkel plattform, inkludert e-post, live-chater, sosiale medier og telefon samtaler. Programvaren automatiserer oppgaver og lager en effektiv arbeidsflyt for agentene, noe som fører til økt inntekt, kundetilfredshet, kundebevaring, redusert kostnad og kortere svarstid. Bedrift hjelpepult er assistansen selskapet gir til kundene for å effektivt administrere alle kundeoppgaver.

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo