Masseaksjoner

Hva er helpdesk-masseaksjoner?

Massehandlinger, også kjent som masseredigering, er helpdesk-programvare-funksjonen som lar deg utføre systemhandlinger i stor skala. Å ta en massehandling, for eksempel å slette flere billetter samtidig i stedet for å manuelt slette individuelle billetter, illustrerer dette konseptet.

Mass actions

Massehandlinger er generelt tilstede i alle helpdesk-systemer, da de øker arbeidsflyten for agenter og kan spare bedrifter for mye tid på lang sikt. Dessuten forhindrer de også agent utbrenthet.

Hva kan du gjøre med masseaksjoner?

Vanligvis brukes massehandlinger til å løse, overføre eller slette flere billetter samtidig. LiveAgent-funksjonen er imidlertid ikke begrenset til disse handlingene.

LiveAgents masseaksjoner

  • Overføringsbillett (Overfør de valgte billettene til en spesifikk agent og/eller avdeling)
  • Løs billett (Løs de valgte billettene)
  • Legg til notat (Legg til et spesifikt privat notat til de valgte billettene)
  • Slett billett (Flytt de valgte billettene til papirkurven*)
  • Endre billettprioritet (Oppdater prioriteten til de valgte billettene)
  • Endre SLA-nivå (Oppdater SLA-nivået for de valgte billettene)
  • Marker som spam (Merk de valgte billettene som spam)
  • Marker som ikke spam (fjern merking av de valgte billettene som spam)
  • Tøm billett (Fjern de valgte billettene fullstendig fra systemet**)
  • Send svar (Send et svar til de valgte billettene)
  • Endre billettemne (Oppdater emnet for spesifikke billetter)
  • Anrops-URL (ring en tilbakeringings-URL eller API)
  • Utsett billett (utsett de valgte billettene)
  • Legg til tag (Legg til spesifikke tagger til valgte billetter)
  • Fjern tag (Fjern spesifikke tagger fra valgte billetter)
  • Send e-post til (Send e-post til utvalgte billetter)

*Slettede billetter kan gjenopprettes

**Tømte billetter kan ikke gjenopprettes

Tired of repetitive tasks?

Use our mass actions feature to resolve multiple tickets at once, add tags, request follow-ups, and more. Try it today. No credit card required.

Hvordan utføre masseaksjoner

  1. Logg på LiveAgent.
  2. Klikk på Billetter.
Hvordan utføre masseaksjoner - App - Uploads - 2019 - 09 - Tickets.png

Valgfritt: Klikk på Egendefinert filter og velg billett status, kilde, tagger og eventuelle andre tilleggsfiltre for å skille ut billettene du vil utføre massehandlingene til. Klikk Bruk.

Hvordan utføre masseaksjoner - App - Uploads - 2019 - 09 - Custom Filter 1.png
  1. Velg alle de filtrerte billettene ved å klikke i avmerkingsboksen i dashbordets øvre venstre hjørne. Alternativt kan du velge billettene du ønsker én etter én.
Hvordan utføre masseaksjoner - App - Uploads - 2019 - 09 - Select Mass Tickets.png

4. Klikk på Massehandling.

Hvordan utføre masseaksjoner - App - Uploads - 2019 - 09 - Mass Action.png
  1. Velg ønsket massehandling fra listeboksen. I dette eksemplet merker vi alle billetter som besvart.
  2. Klikk på Kjør nå.
Hvordan utføre masseaksjoner - App - Uploads - 2019 - 09 - Select Mass Action.png

7. Bekreft handlingen i bekreftelsesdialogen ved å klikke på Ja.

Hvordan utføre masseaksjoner - App - Uploads - 2019 - 09 - Mass Action Confirmation Dialog.png

Hvordan vet jeg om systemet utførte masseaksjonen vellykket?

Når massehandlingen er utført, vil systemet automatisk varsle deg med et grønt popup-varsel nederst på skjermen. Alternativt, hvis det er en feil under kjøring av masseaksjonen, vil systemet kun varsle deg med en rød feilmelding i LiveAgent-dashbordet.

Hvordan vet jeg om systemet utførte masseaksjonen vellykket? - App - Uploads - 2019 - 09 - Successful Mass Action.png
Successful mass action notification

Hvor mange billetter kan du bruke massehandlinger på samtidig?

LiveAgent kan behandle 50 000 rader med masseaksjoner samtidig. Vær imidlertid oppmerksom på at dette kan ta litt tid. Etter hvert som endringer skjer, vil de gradvis vises i rutenettet ditt.

Hvis du trenger å behandle mer enn 50 000 billetter på en gang, vennligst kontakt vår kundestøtte via e-post, live chat eller telefon.

Glade kunder er de beste kundene

Vi tilbyr portner migrasjons tjeneste fra de fleste populære løsningene.

Merker

Masseaksjonsbrukssaker

Merking av billetter som spam

La oss si at du har mottatt flere søppelpost-e-poster. I stedet for å markere hver billett som spam separat, kan du gjøre det i bulk via massehandlinger.

Legge til tagger

Et annet utmerket eksempel på massehandling kan være å legge til tags billetter. La oss si at du ikke var så flittig med å merke kildene til billettene dine, men nå ønsker å gå tilbake og merke alle billetter fra spesifikke kanaler, slik at du kan filtrere dem bedre i fremtiden. Å legge til tagger manuelt på hver billett i brukerstøtten din vil være svært tidkrevende. Massehandlinger kan ta seg av det i løpet av sekunder (eller minutter avhengig av volumet av billetter du behandler).

Utsett billetter

Å utsette billetter med masseaksjoner er flott når du trenger å nå ut til et spesifikt sett med kunder etter at en viss tid har gått. Grunnen til å utsette billetten kan være at du må sende en oppfølgingsmail eller minne dem om et kommende arrangement, salg, frist eller hva annet du kan tenke deg. Det kan være et utmerket verktøy for både kundeservice avdelinger og selgere.

Løsning av forlatte billetter

I vårt siste eksempel vil vi diskutere løsning av billetter som kundene dine har sluttet å svare på. Hvis kunden ikke har svart på meldingene dine etter at det har gått en tid, kan du sannsynligvis løse billetten. Dette raske månedlige helpdesk-vedlikeholdet kan redusere antall åpne billetter og antall forespørsler agentene dine må tenke på fortløpende.

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Det er en fornøyelse og ha en bra portal som øker kundeservice.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent gir våre agenter mulighet til å gi bedre, raskere og mer nøyaktig kundestøtte.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent hjalp oss med å oppnå to viktige mål: øke kundetilfredshet og salg.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internettmarkedsføring

    Vi har brukt LiveAgent siden august, og vi er veldig fornøyde.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Siden vi startet å bruke LiveAgent har våres tilbakesvars tid økt med 60%

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Våres betalte kundeomdannelse sats økte med 325% den første måneden vi satt opp og aktivt startet å bruke LiveAgent.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Jeg har aldri opplevd en så profesjonell kundetilnærming.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Vi mener at LiveAgent er den aller beste live chat-løsningen.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Vi bruker LiveAgent på alle våre e-handelsnettsteder. Verktøyet er enkelt å bruke og forbedrer produktiviteten vår.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Med LiveAgent er vi i stand til å gi kundene våre støtte uansett hvor de er.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Jeg kan anbefale LiveAgent til alle som er interessert i å gjøre kundeservicen deres bedre og mer effektiv.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jeg er sikker på at vi ville brukt 90 % av dagen på å sortere e-poster hvis vi ikke hadde...

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Med LiveAgent er vi i stand til å holde spillerne våre fornøyde ved å tilby mer effektiv støtte som resulterer...

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent er pålitelig, rimelig og rett og slett et godt valg for enhver fartsfylt nettbedrift!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Vi liker det fordi det er enkelt å bruke og tilbyr stor funksjonalitet, for eksempel nyttige rapporteringsfunksjoner.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Vi elsker LiveAgent - det gjør det enkelt å støtte kundene våre.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Vi liker å tilby kundene våre den beste supportopplevelsen. Derfor valgte vi LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Fra oppsett til kontinuerlig støtte og alt annet i mellom, fortsetter teamet hos LiveAgent å imponere.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent sparer oss for hundrevis av dyrebare minutter hver dag ved å gjøre kundeservice oversiktlig og i orden.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Ubegrenset agenter, e-post, sosiale medier og telefonintegrasjon. Alt dette for mindre enn vi betalte med vår forrige leverandør.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Vi har brukt LiveAgent siden 2013. Vi klarer ikke å forestille oss å jobbe uten.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Dette er en kostnadseffektiv løsning som hjelper deg med å håndtere mange henvendelser via forskjellige kanaler.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Å svare på e-poster fra Outlook var så vanskelig å holde styr på. Med LiveAgent er vi sikre på at...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent er så fantastisk. Med svært lite tid og krefter hadde jeg den i gang i løpet av få minutter.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Jeg anbefaler LiveAgent-produktet, ikke bare som et Kayako-alternativ, men som en mye bedre løsning med merverdi.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Støtteteamet svarte alltid raskt med raske implementeringsløsninger.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Det hjelper oss med å kategorisere arten av billettene og statistisk spore hva kundene våre trenger mest.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Vi ser på LiveAgent som et flott verktøy for å kommunisere med kunder.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent satte fart på kommunikasjonen vår med kundene våre og ga oss muligheten til å chatte med dem også.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Enkelt sagt - LiveAgent overgår alt når det gjelder dette, eller enda høyere, prispoeng.

hvordan kan du dra nytte av masseaksjonsfunksjonen?

Masseaksjoner handler om å hjelpe deg og støtte-teamet ditt. Funksjonen kan hjelpe deg med å forbedre arbeidsflyten din enormt. Du kan si farvel til manuelle, repeterende oppgaver som tar mye tid og krever mye klikk. I stedet vil massehandlinger automatisere hele prosessen og frigjøre agentens tid slik at de kan fokusere på viktigere ting, som å bygge og pleie kunderelasjoner. Som et resultat vil du bruke mer tid på å løse kundeproblemer og mindre tid på administrative oppgaver, noe som vil føre til økende kundetilfredshet, lojalitet og verdi.

Å frigjøre agentene dine fra manuelle og repeterende oppgaver forhindrer utbrenthet og ineffektivitet. Ingen liker å være en robot og gjøre meningsløse oppgaver. I stedet ønsker de fleste støtteagenter å føle at de gjør en forskjell i noens hverdag ved å hjelpe dem med å løse problemer. Masseaksjoner kan derfor hjelpe deg med å holde agentene dine glade, engasjerte og dedikerte til jobbene sine. I tillegg vil dette øke lønnsomheten til virksomheten din. IES anslår at organisasjoner kan øke fortjenesten med USD 2400 per ansatt ved å øke ansattes engasjement med bare 10 %.

Kunnskapsbase ressurser

Youtube video:

Klar til å øke hastigheten på arbeidsflyten din?

Bruk massehandlings funksjonen vår for å løse flere billetter samtidig, legge til tagger, be om oppfølging og mer. Prøv det i dag. Ingen kredittkort kreves. Start en gratis 14-dagers prøveperiode.

Prøv LiveAgent i Dag​

Vi tilbyr portner migrasjons tjeneste fra de fleste populære løsningene.

3,000+ reviews Trustpilot GetApp G2 Crowd

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo