MicroSIP integration
Partner Privacy Policy
MicroSIP Personvernerklæring
Hva er MicroSIP?
MicroSIP er en VoIP softphone-løsning som vil gjøre datamaskinen din om til en fullt egnet ringeenhet. Den ble først utgitt i 2011, og den er kontinuerlig oppdatert siden den gang. Denne softphone-appen kan lastes ned gratis uten skjulte eller ekstra kostnader for funksjonene, og den krever heller ingen betalingsinformasjon. MicroSIP er en enkel, men effektiv SIP-anropsløsning som fungerer med alle VoIP-tjenesteleverandører. Programvaren er enkel å installere og sette opp.
Hvordan kan du bruke MicroSIP?
MicroSIP kan brukes som din go-to SIP-anropsløsning. Bare last den ned, installer den og koble den til VoIP-leverandøren din eller helpdesk-programvare, så kan du begynne å ringe og motta telefonsamtaler på datamaskinen din . MicroSIP kan også håndtere tekstmeldinger og videosamtaler, og det tilbyr enkle, men effektive kontaktliste- og samtaleloggfunksjoner. Programvaren har minimumskrav, og den regnes som en lett applikasjon med et veldig lite fotavtrykk på datamaskinens minne.
MicroSIP kan brukes som din dedikerte softphone for bruk i ditt LiveAgent kundesenter. Det fungerer bra med alle våre telefonsenterfunksjoner, for eksempel IVR , anropsruting, samtaleoverføringer og mer. Du kan ringe direkte fra LiveAgent-agentpanelet ved å velge MicroSIP som din foretrukne ringeenhet. integreringsprosessen er enkel og det tar bare et par minutter å fullføre.
Kostnader ved å integrere MicroSIP
MicroSIP er en gratis app, som betyr at den kan lastes ned gratis. Den tilbyr ingen ekstra kostnader. For å bruke MicroSIP trenger du imidlertid en VoIP-tjenesteleverandørplan som vanligvis følger med en betalt plan.
Hva er fordelene med MicroSIP?
- Gratis SIP softphone-programvare
- Enkel installasjon og oppsett
- Brukervennlig og enkelt grensesnitt
- Lettvektsløsning
Hvordan integrere MicroSIP med LiveAgent?
MicroSIP kan enkelt integreres med LiveAgent. For å gjøre det, må du laste ned MicroSIP gratis. Du finner nedlastingslenken her. Siden LiveAgent ikke tilbyr en VoIP-tjeneste, må du også få et VoIP-abonnement og et telefonnummer slik at du kan begynne å ringe ved å bruke MicroSIP som softphone. LiveAgent støtter et stort antall VoIP-leverandører, så du kan velge hva du foretrekker for å komme i gang.
- Du må allerede ha et nummer fra din VoIP-leverandør tilgjengelig og koblet til LiveAgent-systemet for at dette skal fungere. Hvis du ikke vet hvordan du gjør det, bla gjennom våre VoIP-integrasjoner, finn VoIP-leverandøren du bruker eller ønsker å bruke, og se tilgjengelig veiledning.
Gå nå til LiveAgent-kontoen din og åpne Konfigurasjon > Ring > Enheter > Legg til telefon > SIP. Legg til VoIP-telefonnummeret du vil koble til med MicroSIP, og navngi denne softphone. Når du er ferdig, klikker du på Opprett.
- Når du har opprettet denne softphone i LiveAgent-systemet, naviger til Vis-knappen og klikk på den. Du vil se informasjon som brukernavn, passord og vert. Bruk denne informasjonen i neste trinn.
- Når du har installert MicroSIP, åpne den og naviger til den øvre knappen formet som en nedoverpil. Klikk på den og velg Legg til konto. Fyll ut feltene ved å bruke informasjonen fra forrige trinn og opprett din nye MicroSIP-konto. Integrasjonen er fullført, men det er ett siste trinn igjen til du kan begynne å ringe med MicroSIP.
- Nå må du velge denne enheten som din foretrukne for å svare på anrop. Naviger til telefonikonet i øvre høyre hjørne av LiveAgent-appen og klikk på det. Velg din MicroSIP softphone som den foretrukne metoden for å ringe. Du kan til og med spesifisere avdelinger, eller velge tilgjengelige tider.
Frequently Asked Questions
Hva er MicroSIP?
Datamaskinen din vil bli en fullt funksjonell telefon med MicroSIP, en VoIP-softphone-løsning. Den kan brukes med alle VoIP-tjenesteleverandører og er en enkel, men effektiv SIP-anropsløsning. Det er gratis å laste ned, har ingen skjulte kostnader eller tilleggskostnader, og krever ingen kredittkortinformasjon.
Hva er fordelene av å bruke MicroSIP?
MicroSIP er en flott løsning for SIP-anrop. Ved å bruke datamaskinen din kan du ringe og motta telefonsamtaler ved å laste den ned, installere den og koble den til VoIP-leverandøren. En enkel, men effektiv kontaktliste og samtaleloggfunksjon er også inkludert i MicroSIP, samt tekstmeldinger og videosamtaler.
Hva er fordelene med MicroSIP-integrasjon?
De viktigste fordelene er enkel installasjon og oppsett, et brukervennlig grensesnitt i en lett softphone-løsning. Det er også gratis å laste ned uten at det koster noe som helst.
Hvordan integrere MicroSIP med LiveAgent?
Først må du opprette en ny anropsenhet i LiveAgent, og deretter bruke dataene som er tilgjengelige i konfigurasjonsinformasjonen for å opprette en ny konto i MicroSIP. Da må du ganske enkelt velge MicroSIP som din foretrukne ringeenhet i LiveAgent. Se hele veiledningen vår for å få mer informasjon.
Oppdag hvordan VoIP-tjenesteleverandører kan transformere kommunikasjonen din med kostnadseffektive løsninger og avanserte funksjoner som videosamtaler og automatiserte oppringere. Lær hvordan du velger den beste leverandøren for dine behov og oppdag fordelene for bedrifter over konvensjonelle fasttelefoner. Besøk siden vår for en grundig guide til å sette opp og maksimere VoIP-systemer hjemme eller på kontoret.