Funksjonsrik programvare for myktelefon

Hev kvaliteten på kundesenterstøtten din med tilpassede interaktive talemenyer (IVR-tre) og automatisk tilbakeringing.

  • ✓ Ingen konfigureringsavgift    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Krever ikke kredittkort    
  • ✓ Avbryt når som helst
Used by
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Ledende softphone-programvare for B2B & amp; B2C virksomheter

LiveAgent tilbyr SIP-basert VoIP-telefonstøtte som en del av sin virtuelle call center-løsning.

Begynn å tilby upåklagelig kundeservice i dag – uavhengig av hvor du befinner deg. Gi støtte fra hjemmet ditt, kontoret eller til og med når du er på farten med vår app!

  • Category leaders badge for 2022 from GetApp
  • G2 badge for best relationship in small business summer 2022
  • G2 badge for best performer in mid-market summer 2022
Call Center Software Demo | LiveAgent | Live Agent04:40Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Live Agent

Hva er softphone programvare?

En softphone programvare er et verktøy som gjør telefonsamtaler over internett lettere i stedet for å bruke tradisjonelle telesignaler.

Fordi systemet er en programvare, kan det brukes med datamaskiner eller mobiltelefoner i stedet for dedikert maskinvare eller fasttelefon.

Hvorfor bruker bedrifter LiveAgent softphone programvare?

Koster mindre

LiveAgent er integrert med over 35 internasjonale VoIP-partnere. Skaff deg en SIP-koffert for en liten månedlig avgift, og si farvel til å betale pr. minutt.

Ideell til hjemmekontor

Softphone programvare gir deg muligheten til å jobbe hvor som helst. Svar på samtaler fra hjemmet ditt, kontoret eller til og med når du er på farta!

Mer pålitelig

Softphoneteknologi gir fordeler som samtalelogging, samtaleopptak, samtaleoverføring, krystallklare lyder, IVR-menyer og tilbakeringingsalternativer for å gjøre støtten sømløs og minneverdig.

Glade kunder er de beste kundene

Vi tilbyr concierge-migreringstjenester fra de fleste av de populære helpdesk-løsningene på markedet.>

LiveAgents softphone programvarefunksjoner

Call routing feature in LiveAgent's call center software

Smart samtaletildeling

LiveAgent tildeler innkommende anrop til aktuelle avdelinger og agenter ved tilfeldig eller prioritert oppgave.

Samtaler blir dirigert til agenter som for øyeblikket er online, og som er tilgjengelige for å ringe.

IVR-menyer og tilbakekallingsalternativer

LiveAgent gir deg muligheten til å lage en tilpasset IVR-meny som inkluderer et tilbakeringingsalternativ.

Du kan enten ta opp dine egne IVR-meldinger direkte i LiveAgent, eller laste opp generiske forhåndsinnstilte IVR-hilsener og menymeldinger.

IVR
Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Interne samtaler blant kolleger

LiveAgent støtter gratis interne samtaler (og chatter!) Mellom alle agentene dine. Alle samtaler er nettleserbaserte og skjer i appen. Det er ikke nødvendig å laste ned en ekstern programvare eller tredjepartsapplikasjon.

Tilpass tjenesten med videosamtaler

Trenger du å snakke med en kunde en til en, men de er for langt unna? Start en videosamtale! LiveAgent gir deg muligheten til å overføre alle samtaler til videosamtaler.

two people video calling
LiveAgent - free customer management software Performance analysis

Samtalesporing, logger og rapporter

Overvåk antall innkommende og utgående samtaler, se hvilken agent som svarer på flest samtaler, hvor lang tid hver samtale tar, og mange beregninger som hjelper deg med å forstå hvordan du gjør det og hvordan du kan gjøre kundeservicen bedre.

Ubegrenset samtaleopptak

LiveAgent softphone programvare kan lagre et ubegrenset antall samtaleopptak. Hver innkommende og utgående samtale du foretar, blir registrert og lagret inne i LiveAgent.

Hvis du noen gang trenger å få tilgang til opptakene for kvalitetssikring, agentopplæring, ticketoverlevering eller juridiske formål, kan du gjøre det med et enkelt klikk.

LiveAgent Call Recording Example inside of the ticket
LiveAgent softphones devices preview

Flere softphone klienter

LiveAgent integreres med flere softphone klienter som gjør det mulig for brukere å foreta VoIP-samtaler.

LiveAgent mobilapp

Vi har opprettet en egen app for både Android og iOS som integreres sømløst med webklienten din.

Begynn å tilby kundeservice på farten med din bærbare softphone programvare.

google play badge
app store badge
LiveAgent logo on phone screen
Peter Komornik

LiveAgent kombinerer utmerket live chat, tickets og automatisering som gjør at vi kan gi eksepsjonell støtte til våre kunder.

black Slido logo

Hvorfor er LiveAgents softphone-programvare det riktige valget for deg?

adjust shifts

Enkelt å bruke skybasert teknologi

LiveAgent er skybasert og enkel å sette opp og bruke. Begynn å bruke vår robuste call center-programvare på få minutter, uten å involvere IT-personalet.

Call routing benefits

Alt-i-ett flerkanals plattform

Softphone-programvaren er bare en del av en mer kompleks løsning som lar deg enkelt administrere tickets, e-post, chatter, samtaler og sosiale medier.

Right tools to increase sales

Stolt på av over 21 000 bedrifter

LiveAgent har hjulpet bedrifter med å tilby den beste kundeservicen siden 2004. Bli med i LiveAgent-familien, og finn ut hvorfor vi er det beste rangerte programmet for små og mellomstore bedrifter.

Multilingual support in LiveAgent

Flerspråklig programvare

Vår kundesuksessprogramvare brukes over hele verden og leveres med full til delvis flerspråklig støtte. Den tilbyr 40+ app-språk, som også lar deg tilpasse alle spesielle bokstav- eller bokstavaksenter i applikasjonen.

Er du lei av å bytte mellom telefon, chat, e-post og andre kommunikasjonsverktøy?

Du trenger ikke lenger være! LiveAgent er et unikt program som integrerer flere kommunikasjonskanaler under ett tak med rimelig priser. Ikke betal ekstra avgifter bare for bruken av et call center. Sammenlign omnichanelløsningen vår med resten av markedsleverandørene.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd anmeldelser

Upset man-illustration

LiveAgent kobler seg til 99+% av VoIP-leverandører

  • Cal4Care
  • Equada
  • iPlan
  • Telnyx
  • CYN Solutions Inc.
  • MCN Telecom
  • ClickPhone
  • Voip do Brasil
  • VoipTel International
  • DirectCall
  • Sinch
  • MulitTEL
  • OptiTELECOM
  • Sipcall
  • Fale Mais
  • Flash Telecom
  • Telsome
  • Actio
  • Megafon
  • Teletek
  • CloudItalia
  • Swan
  • Flowroute
  • Benemen

Hva sier kundene våre om oss?

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Det er en fornøyelse og ha en bra portal som øker kundeservice.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent gir våre agenter mulighet til å gi bedre, raskere og mer nøyaktig kundestøtte.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent hjalp oss med å oppnå to viktige mål: øke kundetilfredshet og salg.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internettmarkedsføring

    Vi har brukt LiveAgent siden august, og vi er veldig fornøyde.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Siden vi startet å bruke LiveAgent har våres tilbakesvars tid økt med 60%

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Våres betalte kundeomdannelse sats økte med 325% den første måneden vi satt opp og aktivt startet å bruke LiveAgent.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Jeg har aldri opplevd en så profesjonell kundetilnærming.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Vi mener at LiveAgent er den aller beste live chat-løsningen.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Vi bruker LiveAgent på alle våre e-handelsnettsteder. Verktøyet er enkelt å bruke og forbedrer produktiviteten vår.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Med LiveAgent er vi i stand til å gi kundene våre støtte uansett hvor de er.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Jeg kan anbefale LiveAgent til alle som er interessert i å gjøre kundeservicen deres bedre og mer effektiv.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jeg er sikker på at vi ville brukt 90 % av dagen på å sortere e-poster hvis vi ikke hadde...

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Med LiveAgent er vi i stand til å holde spillerne våre fornøyde ved å tilby mer effektiv støtte som resulterer...

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent er pålitelig, rimelig og rett og slett et godt valg for enhver fartsfylt nettbedrift!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Vi liker det fordi det er enkelt å bruke og tilbyr stor funksjonalitet, for eksempel nyttige rapporteringsfunksjoner.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Vi elsker LiveAgent - det gjør det enkelt å støtte kundene våre.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Vi liker å tilby kundene våre den beste supportopplevelsen. Derfor valgte vi LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Fra oppsett til kontinuerlig støtte og alt annet i mellom, fortsetter teamet hos LiveAgent å imponere.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent sparer oss for hundrevis av dyrebare minutter hver dag ved å gjøre kundeservice oversiktlig og i orden.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Ubegrenset agenter, e-post, sosiale medier og telefonintegrasjon. Alt dette for mindre enn vi betalte med vår forrige leverandør.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Vi har brukt LiveAgent siden 2013. Vi klarer ikke å forestille oss å jobbe uten.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Dette er en kostnadseffektiv løsning som hjelper deg med å håndtere mange henvendelser via forskjellige kanaler.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Å svare på e-poster fra Outlook var så vanskelig å holde styr på. Med LiveAgent er vi sikre på at...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent er så fantastisk. Med svært lite tid og krefter hadde jeg den i gang i løpet av få minutter.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Jeg anbefaler LiveAgent-produktet, ikke bare som et Kayako-alternativ, men som en mye bedre løsning med merverdi.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Støtteteamet svarte alltid raskt med raske implementeringsløsninger.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Det hjelper oss med å kategorisere arten av billettene og statistisk spore hva kundene våre trenger mest.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Vi ser på LiveAgent som et flott verktøy for å kommunisere med kunder.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent satte fart på kommunikasjonen vår med kundene våre og ga oss muligheten til å chatte med dem også.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Enkelt sagt - LiveAgent overgår alt når det gjelder dette, eller enda høyere, prispoeng.

Du vil være i gode hender!

Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!

Prøv det nu gratis Ingen Kreditt Kort Kreves
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Relaterte artikler tilSoftphone programvare
La din solo og frilans bedrift vokse med LiveAgent, den mest anmeldt og #1 vurderte hjelpepult programvaren for SMB i 2020. Hold deg nærmere dine kunder og hjelp dem raskt med LiveAgent.

Hjelpepult programvare for solo-entreprenører

Finn all nødvendig brukerstøtte og informasjon om LiveAgent-programvaren, inkludert priser, anmeldelser, blogginnlegg og kalkulatorer. Bli partner med oss og meld deg på nyhetsbrevet for oppdateringer og rabatter.

LiveAgents kontaktsenterprogramvare lar deg strømlinjeforme alle dine kundekommunikasjonskanaler i én samlet innboks.

Bli tilgjengelig med kontaktsenterprogramvare.

Skybasert kontaktsenterprogramvare gir stor skalerbarhet, fleksibilitet og forbedret sikkerhet for bedrifter. Det fjerner behovet for kostbar maskinvare og infrastruktur.

LiveAgent er den mest anmeldt og #1 vurderte hjelpepult programvaren for SMB i 2019. LiveAgent er den mest anmeldte hjelpepult programvaren for myndigheter i 2019.

Hjelpepult programvare for myndigheten

Få en profesjonell hjelpepult til en rimelig pris med ingen skjulte kostnader eller bindende avtaler. Registrer deg for en gratis prøveperiode i 14 dager.

Forbedre din kundeservice med et avansert kundebehandlingssystem som hjelper deg å personalisere kommunikasjonen og tilby lynrask respons til dine kunder.

Har du behov for å forbedre din kundeservice?

Prøv LiveAgent gratis med ulike pakker for bedrifter i ulike størrelser. Inkluderer e-postadresser, chatknapper og kontaktskjemaer.

Utforsk et av de beste live chat-programvarene på markedet. Velg den ideelle live chat-programvaren for nettstedet ditt og løft kundeservicen din til topps.

Live chat programvare

Tidio er en pålitelig live chat-programvare som brukes av mange selskaper. Prisplaner tilbys, inkludert en gratis prøveperiode. HubSpot er også anbefalt.

LiveAgent tilbyr en gratis billettprogramvare som effektiviserer e-post, live chat, kundesenter og kunnskapsbasekommunikasjon i én samlet innboks.

Gratis billettprogramvare

Forbrukere forventer god kundeservice, inkludert at agentene vet hvem de er og har innsikt i deres tidligere engasjementer. Langsomme responstider og mangel på klarhet er frustrerende for mange.

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo