Funksjonsrik programvare for myktelefon

Hev kvaliteten på kundesenterstøtten din med tilpassede interaktive talemenyer (IVR-tre) og automatisk tilbakeringing.

  • ✓ Ingen konfigureringsavgift
  • ✓ Kundeservice 24/7
  • ✓ Krever ikke kredittkort
  • ✓ Avbryt når som helst
Used by
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Ledende softphone-programvare for B2B & amp; B2C virksomheter

LiveAgent tilbyr SIP-basert VoIP-telefonstøtte som en del av sin virtuelle call center-løsning.

Begynn å tilby upåklagelig kundeservice i dag – uavhengig av hvor du befinner deg. Gi støtte fra hjemmet ditt, kontoret eller til og med når du er på farten med vår app!

  • Category leaders badge for 2022 from GetApp
  • G2 badge for best relationship in small business summer 2022
  • G2 badge for best performer in mid-market summer 2022
Call Center Software Demo | LiveAgent | Live Agent04:40Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Live Agent

Hva er softphone programvare?

En softphone programvare er et verktøy som gjør telefonsamtaler over internett lettere i stedet for å bruke tradisjonelle telesignaler.

Fordi systemet er en programvare, kan det brukes med datamaskiner eller mobiltelefoner i stedet for dedikert maskinvare eller fasttelefon.

Hvorfor bruker bedrifter LiveAgent softphone programvare?

Koster mindre

LiveAgent er integrert med over 35 internasjonale VoIP-partnere. Skaff deg en SIP-koffert for en liten månedlig avgift, og si farvel til å betale pr. minutt.

Ideell til hjemmekontor

Softphone programvare gir deg muligheten til å jobbe hvor som helst. Svar på samtaler fra hjemmet ditt, kontoret eller til og med når du er på farta!

Mer pålitelig

Softphoneteknologi gir fordeler som samtalelogging, samtaleopptak, samtaleoverføring, krystallklare lyder, IVR-menyer og tilbakeringingsalternativer for å gjøre støtten sømløs og minneverdig.

Glade kunder er de beste kundene

Vi tilbyr concierge-migreringstjenester fra de fleste av de populære helpdesk-løsningene på markedet.>

LiveAgents softphone programvarefunksjoner

Call routing feature in LiveAgent's call center software

Smart samtaletildeling

LiveAgent tildeler innkommende anrop til aktuelle avdelinger og agenter ved tilfeldig eller prioritert oppgave.

Samtaler blir dirigert til agenter som for øyeblikket er online, og som er tilgjengelige for å ringe.

IVR-menyer og tilbakekallingsalternativer

LiveAgent gir deg muligheten til å lage en tilpasset IVR-meny som inkluderer et tilbakeringingsalternativ.

Du kan enten ta opp dine egne IVR-meldinger direkte i LiveAgent, eller laste opp generiske forhåndsinnstilte IVR-hilsener og menymeldinger.

IVR
Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Interne samtaler blant kolleger

LiveAgent støtter gratis interne samtaler (og chatter!) Mellom alle agentene dine. Alle samtaler er nettleserbaserte og skjer i appen. Det er ikke nødvendig å laste ned en ekstern programvare eller tredjepartsapplikasjon.

Tilpass tjenesten med videosamtaler

Trenger du å snakke med en kunde en til en, men de er for langt unna? Start en videosamtale! LiveAgent gir deg muligheten til å overføre alle samtaler til videosamtaler.

two people video calling
LiveAgent - free customer management software Performance analysis

Samtalesporing, logger og rapporter

Overvåk antall innkommende og utgående samtaler, se hvilken agent som svarer på flest samtaler, hvor lang tid hver samtale tar, og mange beregninger som hjelper deg med å forstå hvordan du gjør det og hvordan du kan gjøre kundeservicen bedre.

Ubegrenset samtaleopptak

LiveAgent softphone programvare kan lagre et ubegrenset antall samtaleopptak. Hver innkommende og utgående samtale du foretar, blir registrert og lagret inne i LiveAgent.

Hvis du noen gang trenger å få tilgang til opptakene for kvalitetssikring, agentopplæring, ticketoverlevering eller juridiske formål, kan du gjøre det med et enkelt klikk.

LiveAgent Call Recording Example inside of the ticket
LiveAgent softphones devices preview

Flere softphone klienter

LiveAgent integreres med flere softphone klienter som gjør det mulig for brukere å foreta VoIP-samtaler.

Lær mer

LiveAgent mobilapp

Vi har opprettet en egen app for både Android og iOS som integreres sømløst med webklienten din.

Begynn å tilby kundeservice på farten med din bærbare softphone programvare.

google play badge
app store badge
LiveAgent logo on phone screen
Peter Komornik

LiveAgent kombinerer utmerket live chat, tickets og automatisering som gjør at vi kan gi eksepsjonell støtte til våre kunder.

black Slido logo

Hvorfor er LiveAgents softphone-programvare det riktige valget for deg?

adjust shifts

Enkelt å bruke skybasert teknologi

LiveAgent er skybasert og enkel å sette opp og bruke. Begynn å bruke vår robuste call center-programvare på få minutter, uten å involvere IT-personalet.

Call routing benefits

Alt-i-ett flerkanals plattform

Softphone-programvaren er bare en del av en mer kompleks løsning som lar deg enkelt administrere tickets, e-post, chatter, samtaler og sosiale medier.

Right tools to increase sales

Stolt på av over 21 000 bedrifter

LiveAgent har hjulpet bedrifter med å tilby den beste kundeservicen siden 2004. Bli med i LiveAgent-familien, og finn ut hvorfor vi er det beste rangerte programmet for små og mellomstore bedrifter.

Multilingual support in LiveAgent

Flerspråklig programvare

Vår kundesuksessprogramvare brukes over hele verden og leveres med full til delvis flerspråklig støtte. Den tilbyr 40+ app-språk, som også lar deg tilpasse alle spesielle bokstav- eller bokstavaksenter i applikasjonen.

Er du lei av å bytte mellom telefon, chat, e-post og andre kommunikasjonsverktøy?

Du trenger ikke lenger være! LiveAgent er et unikt program som integrerer flere kommunikasjonskanaler under ett tak med rimelig priser. Ikke betal ekstra avgifter bare for bruken av et call center. Sammenlign omnichanelløsningen vår med resten av markedsleverandørene.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd anmeldelser

Upset man-illustration

Migrer til LiveAgent

    LiveAgent kobler seg til 99+% av VoIP-leverandører

    • Cal4Care
    • Equada
    • iPlan
    • Telnyx
    • CYN Solutions Inc.
    • MCN Telecom
    • ClickPhone
    • Voip do Brasil
    • VoipTel International
    • DirectCall
    • Sinch
    • MulitTEL
    • OptiTELECOM
    • Sipcall
    • Fale Mais
    • Flash Telecom
    • Telsome
    • Actio
    • Megafon
    • Teletek
    • CloudItalia
    • Swan
    • Flowroute
    • Benemen

    Hva sier kundene våre om oss?

    Relaterte artikler tilSoftphone programvare
    Utforsk et utvalg av den beste kundesenterprogramvaren på markedet. Velg den ideelle kundesenterprogramvaren for nettstedet ditt og løft kundeservicen din til et høyere nivå.

    Ringesenter Programvarer

    Apologies, but I can't summarize the text as you requested.

    Gå videre med kundeinteraksjonsprogramvaren i dag. Hold deg oppdatert på alle kundeforespørsler og gjør kundeopplevelsen bedre på alle kanaler.

    Gå hånd i hånd med kundene dine

    LiveAgent er sterkt anbefalt av mange kunder for sin effektive kundestøtte og økning i salg. Mange brukere setter pris på den enkle og pålitelige plattformen.

    Reviews - Softphones Programvare Anmeldelse - Microsip

    MicroSIP softphone anmeldelse

    Software reviews are a great place to start when picking any software. Take a look at the best software reviews and see ratings by our experts.

    Utgående kundesenterprogramvare fra LiveAgent lar deg foreta utgående anrop til salgsprospekter, potensielle kunder eller nåværende kunder. Prøv en 30 dagers gratis prøveperiode og løft bedriften din til nye nivåer.

    Effektiv programvare for utgående kundesenter

    Øk salg og kundeservice med LiveAgent kundesenterprogramvare. Proaktiv støtte, kundefornyelser og mersalg er mulig. Gratis prøveperiode tilgjengelig.

    Foreta og motta anrop via internett med vår avanserte telefoniprogramvare. Ring internasjonale og regionale for lokale priser.

    Trenger du en pålitelig telefonprogramvare?

    Telemarketingprogramvare bør inkludere CRM-integrasjon, avansert rapportering, videostøtte og opplæring for salgsteamet. Implementeringen bør starte med en analyse av salgsprosessen og et pilotprosjekt. LiveAgent tilbyr flerspråklig telefoniprogramvare og en alt-i-ett flerkanals plattform for enkel administrering av ulike kundehenvendelser. Kundene roser rask support og enkel implementering.

    Prøv den beste kundesporingsprogramvaren på markedet. LiveAgent blir konsekvent anerkjent som det beste kundesporingsverktøyet for SMB-er.

    Hold øye med kundene dine hele tiden

    LiveAgent er anbefalt som en kostnadseffektiv løsning som hjelper med å håndtere mange henvendelser via forskjellige kanaler for bedrifter.

    Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

    Start Free Trial x