Partner
Hva er VoIP.ms?
VoIP.ms er en VoIP-leverandør som streber etter den beste kvaliteten på lokale og internasjonale forbindelser for alle kunder over hele verden. Selskapet tilbyr svært fleksible, funksjonsrike skybaserte kommunikasjonstjenester.
Deres overordnede mål er å være pålitelige, fleksible og rimelige. Selskapet ble etablert i 2007 med kontorer i Canada, USA og Mexico.
Hvordan kan du bruke det?
Du kan bruke LiveAgent sammen med VoIP.ms for å lage ditt eget virtuelle kundesenter. Bare koble til VoIP.ms-telefonnumrene og begynn å tilby telefonstøtte fra hvilken som helst enhet. Når nummeret ditt er koblet til, kan du lagre kontakt-telefonnumrene dine, opprette Interactive Voice Response (IVR)-trær for å rute anropene til høyre avdelinger, foreta en-til-en-anrop eller videosamtaler og mye mer.
Callsentre anses som essensielle for å øke kundetilfredsheten og gi en god kundeserviceopplevelse. Du kan bruke dem til å forbedre kundeservice, foreta salgsanrop, samle tilbakemeldinger fra kunder via spørreundersøkelser.
Sammen med andre effektive kundeverktøy som kundechat i sanntid, billettsystem , sosiale medier eller kunnskapsbase, kan du lage den ultimate brukerstøtten som strømlinjeformer meldinger fra alle kommunikasjonskanaler. Ta en titt på videoen nedenfor for å se funksjonene til kundesenteret til vår multifunksjonelle programvare.
Hvor mye koster det å integrere med LiveAgent?
VoIP.ms er et uavhengig selskap som debiterer deg for tjenestene som tilbys. Integrasjonen med LiveAgent er imidlertid gratis. Så lenge du har aktive VoIP.ms- og LiveAgent-abonnementer, kan du koble sammen de to appene og opprette et kundesenter.
Hva er fordelene med å bruke VoIP.ms?
- Høy pålitelighet og tilfredshetsgrad
- Tjener i over 125 land
- Funksjonsrik VoIP-løsning
- Betalingsalternativer uten kontraktsopsjoner
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free VoIP.ms integration!
Hvordan integrerer du VoIP.ms med LiveAgent?
Det er ikke behov for en integrasjonsplugin, takket være LiveAgents innebygde funksjoner. Når du oppretter et nytt nummer for telefonsenteret ditt, kan du bare velge VoIP.ms som leverandør. Følg veiledningen nedenfor for å lære hvordan du kobler VoIP.ms-nummeret ditt til LiveAgent.
Slik kobler du VoIP.ms-nummeret ditt med LiveAgent
- Opprett din VoIP.ms-konto gratis og logg på. Du må kanskje bekrefte kontoen din via e-post eller via VoIP.ms live chat. Når du har fått tilgang til kontoen din, kan du definere hva slags utstyr du skal bruke. Du kan velge en maskinvareenhet eller en softphone.
Du vil motta legitimasjon på e-postadressen din, og du må bruke disse videre for å definere anropsenheten i VoIP.ms-oppsettet. Når du er ferdig, vil du motta ditt SIP/IAX-hovedbrukernavn.

- Neste trinn er å kjøpe DID-nummeret ditt. Du kan også koble til en eksisterende hvis du har det. Gå til DID-numre > Bestill DID(er) og velg et nummer som passer dine behov.

- Åpne LiveAgent-kontoen din og gå til Konfigurasjon > Ring > Tall. Klikk på den oransje Opprett-knappen for å legge til et nytt nummer og velg VoIP.ms fra listen over leverandører.
- Deretter fyller du inn VoIP.ms brukernavn, passord og telefonnummer du vil koble til LiveAgent. Du kan også velge avdelingen samtalene skal rutes til, et utringingsprefiks og andre alternativer. Når du er ferdig, klikker du på Legg til.

VoIP.ms-nummeret ditt er nå koblet til LiveAgent, og du kan begynne å ringe og motta kundeanrop. Hvis du vil lære mer om å tilby kundestøtte for kundesenteret, kan du ta en titt på LiveAgent-akademiet. Alternativt kan du sjekke ut produktomvisningsvideoen vår for å se alt LiveAgent har å tilby.
Frequently asked questions
Hva er VoIP.ms?
VoIp.ms er en VoIP-leverandør. VoIP står for Voice over IP. Enkelt sagt kan du ringe og motta anrop med en internettforbindelse.
Hvorfor skulle noen ha et VoIP-nummer?
Det er et par fordeler ved å ha et VoIP-nummer. For eksempel kan bedriften din enkelt operere fra mange enheter, gjennom flere numre og lokasjoner. Det er svært pålitelig, kostnadseffektivt, og det forbedrer kundeopplevelsen.
Hva er kostnadene ved VoIP.ms-integrasjon?
LiveAgent gir VoIP.ms-integrasjon uten ekstra kostnader. Men VoIP.ms tar betalt for sine tjenester uavhengig.
Denne teksten handler om programvare for e-postbehandling, kundeservice, VoIP-telefonsystemer og klagehåndtering. Den inneholder også kontaktopplysninger og informasjon om å abonnere på nyhetsbrev. LiveAgent er en av de nevnte programmene, og det tilbys en demo av programvaren. Teksten inneholder også informasjon om bruk av informasjonskapsler på nettsiden.
Bedrift VoIP er en løsning som forenkler telefonsamtaler og samarbeid for bedriftseiere. VoIP-leverandører for bedrifter tilbyr avanserte funksjoner, høy kundestøtte og investerer i sikkerhet. Før du velger VoIP-tjenester, bør du ha en høyhastighets Internett-tilkobling og sjekke at eksterne team også har det. En VoIP-leverandør kan tilby ubegrensede samtaler, transkripsjon av talepost og betydelige kostnadsbesparelser. Bedrifter kan dra nytte av VoIP-tjenester gjennom ubegrensede samtaler og andre funksjoner som skjermdeling, videomøter, teammeldinger og talepost. VoIP-tjenester er skalerbare og tilbyr fleksibilitet for små bedrifter.
VoIP-programvare har mange fordeler som gjør det mulig å foreta rimelige internasjonale samtaler og gir en brukervennlig plattform for fasttelefon, mobil og nettkommunikasjon. Noen av de beste VoIP-leverandørene inkluderer Ooma, CloudTalk og Nexmo. Ved valg av VoIP-programvare bør man vurdere pris, størrelse, antall kunder, forretningsmål og funksjoner som automatiserte samtaler, videosamtaler, samtalekø og skjermdeling. Det er også viktig å involvere hele teamet og gi opplæring for å maksimere utbyttet. VoIP fungerer ikke uten Internett-tilkobling.
Yootel er en VoIP-leverandør for profesjonelle som tilbyr brukerstøtte, god nettforbindelse og markedets beste utstyr. Deres bedriftstelefoni integreres enkelt med andre tjenester og gir tilgang på ledende IP-telefoni, Centrex, Trunk Sip og en håndteringsløsning for servicesentre. Kunder kan dra nytte av spesialnumre, virtuell resepsjon og IVR. Yootel er et godt valg for å koble til LiveAgent callsenter, som gir en personlig kontakt, mulighet for salg, kundeservice og skaffer nye kunder. LiveAgent callsenter kan administreres effektivt med skreddersydde IVR-trær og gjør opplevelsen problemfri for kunder. Yootel integreres enkelt med LiveAgent callsenter, og opptak av alle innkommende og utgående samtaler lagres i systemet. LiveAgent akademiet gir mer informasjon om callsentre og andre temaer vedrørende kundeservice.