VoIP.ms

Hva er VoIP.ms?

VoIP.ms er en VoIP-leverandør som streber etter den beste kvaliteten på lokale og internasjonale forbindelser for alle kunder over hele verden. Selskapet tilbyr svært fleksible, funksjonsrike skybaserte kommunikasjonstjenester.

Deres overordnede mål er å være pålitelige, fleksible og rimelige. Selskapet ble etablert i 2007 med kontorer i Canada, USA og Mexico.

Hvordan kan du bruke det?

Du kan bruke LiveAgent sammen med VoIP.ms for å lage ditt eget virtuelle kundesenter. Bare koble til VoIP.ms-telefonnumrene og begynn å tilby telefonstøtte fra hvilken som helst enhet. Når nummeret ditt er koblet til, kan du lagre kontakt-telefonnumrene dine, opprette Interactive Voice Response (IVR)-trær for å rute anropene til høyre avdelinger, foreta en-til-en-anrop eller videosamtaler og mye mer.

Callsentre anses som essensielle for å øke kundetilfredsheten og gi en god kundeserviceopplevelse. Du kan bruke dem til å forbedre kundeservice, foreta salgsanrop, samle tilbakemeldinger fra kunder via spørreundersøkelser.

Sammen med andre effektive kundeverktøy som kundechat i sanntid, billettsystem , sosiale medier eller kunnskapsbase, kan du lage den ultimate brukerstøtten som strømlinjeformer meldinger fra alle kommunikasjonskanaler. Ta en titt på videoen nedenfor for å se funksjonene til kundesenteret til vår multifunksjonelle programvare.

Hvor mye koster det å integrere med LiveAgent?

VoIP.ms er et uavhengig selskap som debiterer deg for tjenestene som tilbys. Integrasjonen med LiveAgent er imidlertid gratis. Så lenge du har aktive VoIP.ms- og LiveAgent-abonnementer, kan du koble sammen de to appene og opprette et kundesenter.

Hva er fordelene med å bruke VoIP.ms?

  • Høy pålitelighet og tilfredshetsgrad
  • Tjener i over 125 land
  • Funksjonsrik VoIP-løsning
  • Betalingsalternativer uten kontraktsopsjoner

Don't have LiveAgent yet?

No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free VoIP.ms integration!

Hvordan integrerer du VoIP.ms med LiveAgent?

Det er ikke behov for en integrasjonsplugin, takket være LiveAgents innebygde funksjoner. Når du oppretter et nytt nummer for telefonsenteret ditt, kan du bare velge VoIP.ms som leverandør. Følg veiledningen nedenfor for å lære hvordan du kobler VoIP.ms-nummeret ditt til LiveAgent.

Slik kobler du VoIP.ms-nummeret ditt med LiveAgent

  • Opprett din VoIP.ms-konto gratis og logg på. Du må kanskje bekrefte kontoen din via e-post eller via VoIP.ms live chat. Når du har fått tilgang til kontoen din, kan du definere hva slags utstyr du skal bruke. Du kan velge en maskinvareenhet eller en softphone.

    Du vil motta legitimasjon på e-postadressen din, og du må bruke disse videre for å definere anropsenheten i VoIP.ms-oppsettet. Når du er ferdig, vil du motta ditt SIP/IAX-hovedbrukernavn.
VoIP.ms username and password in SIP settings
Username and Password
  • Neste trinn er å kjøpe DID-nummeret ditt. Du kan også koble til en eksisterende hvis du har det. Gå til DID-numre > Bestill DID(er) og velg et nummer som passer dine behov.
DID numbers section in VoIP.ms
Order DID number
  • Åpne LiveAgent-kontoen din og gå til Konfigurasjon > Ring > Tall. Klikk på den oransje Opprett-knappen for å legge til et nytt nummer og velg VoIP.ms fra listen over leverandører.
  • Deretter fyller du inn VoIP.ms brukernavn, passord og telefonnummer du vil koble til LiveAgent. Du kan også velge avdelingen samtalene skal rutes til, et utringingsprefiks og andre alternativer. Når du er ferdig, klikker du på Legg til.
VoIP.ms configuration in LiveAgent call settings
VoIP.ms configuration in LiveAgent

VoIP.ms-nummeret ditt er nå koblet til LiveAgent, og du kan begynne å ringe og motta kundeanrop. Hvis du vil lære mer om å tilby kundestøtte for kundesenteret, kan du ta en titt på LiveAgent-akademiet. Alternativt kan du sjekke ut produktomvisningsvideoen vår for å se alt LiveAgent har å tilby.

Prøv LiveAgent i Dag​

Vi tilbyr portner migrasjons tjeneste fra de fleste populære løsningene.

3,000+ reviews Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

Hva er VoIP.ms?

VoIp.ms er en VoIP-leverandør. VoIP står for Voice over IP. Enkelt sagt kan du ringe og motta anrop med en internettforbindelse.

Hvorfor skulle noen ha et VoIP-nummer?

Det er et par fordeler ved å ha et VoIP-nummer. For eksempel kan bedriften din enkelt operere fra mange enheter, gjennom flere numre og lokasjoner. Det er svært pålitelig, kostnadseffektivt, og det forbedrer kundeopplevelsen.

Hva er kostnadene ved VoIP.ms-integrasjon?

LiveAgent gir VoIP.ms-integrasjon uten ekstra kostnader. Men VoIP.ms tar betalt for sine tjenester uavhengig.

Tilbake til Integrasjoner Lag konto GRATIS

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo