VoIP-infrastruktur

Antall VoIP-brukere vokser blant bedrifter fordi det er praktisk å bruke internettforbindelser for taletrafikk. Alt du trenger er en infrastruktur for drift av VoIP-trafikk. De nøyaktige komponentene i en vellykket VoIP-infrastruktur avhenger av hva du allerede har på plass og dine krav.

Hva er VoIP-infrastruktur?

VoIP-infrastruktur består av fysiske komponenter og programvarekomponenter du trenger for at voice over internet-protokollen skal fungere. En vellykket VoIP-infrastruktur gir et feilfritt transportsystem for taletrafikk (eller andre medier) uavhengig av den fysiske plasseringen.

Komponentene i en talenettverksinfrastruktur er

LiveAgent VoIP providers

Hvordan kan LiveAgent være nyttig?

Som skrivebordsgrunnlaget for din vellykkede VoIP-infrastruktur, lar LiveAgent deg bruke VoIP-tjenester og verktøy som går hånd i hånd. Enten du leter etter en desktop-, multikanal- eller billettløsning, kan du utnytte VoIP-implementering i arbeidet ditt. For eksempel lar en kundesenterløsning med et automatisert telefonsystem IVR designe dine egne kanalforespørsler for å overføre innkommende samtaler til riktig avdeling sammen med automatisk samtaledistribusjon, ACD for å håndtere et stort antall innkommende anrop, tilbakeringingsfunksjon og ubegrenset samtaleopptak. I tillegg kan du designe dine kundeportaler, ha live chat, kunnskapsbase og lage automatiserte forretningsløsninger tilpasset dine behov.

Get the right call center features

VoIP Infrastructure is an essential component of any business communication system. Find out more about its benefits here!

Frequently asked questions

Hvordan bygger du din VoIP-infrastruktur?

Bestem hva du vil ha fra den (om du trenger å ringe internasjonale anrop, inn- eller utgående anrop osv.). Sjekk hva du har av maskinvare og programvare og hvilke justeringer som må gjøres for VoIP-implementering. Sjekk båndbredden din. Velg en VoIP-tjenesteleverandør og følg instruksjonene deres for programvare- og integreringsbehov

Hva er viktige VoIP-integrasjoner?

VoIP-integrasjoner har mange fordeler, og deres betydning avhenger av dine behov. De viktigste er live chat, CRM og API.

Tilbake til Ordliste Lag konto GRATIS

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo