Partner
Hva er Zadarma?
Zadarma er en rimelig telefonsystem leverandør. Det er internettbasert og tilbyr masse vis av funksjoner og verktøy for å gjøre telefonsenter administrering og kundeservice en piece of cake for dine agenter. Grunnprogramvaren er helt gratis, en godt tid og penge sparer for ringesenter med et trangt budsjett.
Vis du vil være sikkert på at Zadarma er tilgjengelig i ditt land eller vil finne ut mer detaljer om priser, se på denne listen av telefonnummer priser.
Hvordan kan du bruke det?
Bruk Zadarma for å spare tid og for å gjøre så at dine kundestøtte senter bli enda bedre med ringesenter støtte. Ringesenter og kundesamtaler kan lett bli håndtert med LiveAgents omni-kanal løsning og billetteringssystem.
Spar dine agenters tid og forbløff selskap, bedrifter eller dine kunder med umiddelbar ringesenter støtte.
Fordeler
- Gratis løsninger for ditt hjelpepult ringesenter
- Spar tid for ditt kundeservice lag
- Øk kundetilfredshet
- Fungerer bra med LiveAgent hjelpepult programvare ringesenteret
Hvordan integrere Zadarma med LiveAgent?

LiveAgent søtter Zadarma direkte som en VoIP leverandør for din hjelpepult programvare. Få å gi deres agenter og kunder ringesenter støtte, enkelt åpne din LiveAgent og følg denne guiden.
Først, gå til Konfigirasjoner > Samtale > Nummer
Trykk på den oransje pluss knappen for å lage et telefon nummer for din hjelpepult.

Et nytt vindu med tilgjengelige VoIP leverandører vil åpne opp. Finn Zadarma i listen og trykk på det for å åpne opp SIP nummer leverandør alternativet.
Du må fylle inn feltene på vinduet. De inkluderer navn, avdeling, nummer, alternativet til å ta opptak av samtalene og ditt bruker navn og passord.

Du er ferdig og ditt Zadarma telefonnummer er koblet til din hjelpepult programvare. Du kan lage eller svare samtaler fra LiveAgent med Zadarma.

Ønsker du å fine ut mer om LiveAgents ringesenter evner? Se på videoen under eller sjekk ut våres Ringesenter funksjon side.

Frequently asked questions
Hva er Zadarma?
Zadarma er en VoIP telefonsystem leverandør. Det kan bli brukt til ringesenter for å lag, svare og administrere samtaler, gi støtte til dine kunder over telefonen, og generelt øk kundeinteraksjoner, tilfredshet og øk salg.
Kan jeg integrere Zadarma med LiveAgent?
Absolutt, kan Zadarma bli brukt som en VoIP leverandør for LiveAgent ringesenter funksjonene. Integrasjon prosessen er enkel og tar bare noen minutter. 1. Åpne din LiveAgent og gå til konfigurasjoner 2. Åpne samtale seksjonen og legg til et Zadarma telefonnummer 3. Trykk på lagre
Må jeg betale ekstra for å integrere Zadarma med LiveAgent?
Zadarma integrasjonen er tilgjengelig helt gratis i alt-inkludert planen. Vis du har planen og Zadarma planen, trenger du ikke betale noe ekstra for å integrere de to appene.
Hjelpepult programvare for solo-entreprenører
Finn all nødvendig brukerstøtte og informasjon om LiveAgent-programvaren, inkludert priser, anmeldelser, blogginnlegg og kalkulatorer. Bli partner med oss og meld deg på nyhetsbrevet for oppdateringer og rabatter.
Hjelpepult programvare for myndigheten
Få en profesjonell hjelpepult til en rimelig pris med ingen skjulte kostnader eller bindende avtaler. Registrer deg for en gratis prøveperiode i 14 dager.
En god kundeserviceprogramvare bør støtte billettsortering, samtaleopptak og generering av tilbakemeldingsskjema for å forbedre kundestøtten. Det er også viktig å kunne integrere med markedsførings- og salgsprogramvare, og tilby 24/7 kundestøtte. Moderne virksomheter fokuserer på å bygge positive kunderelasjoner gjennom god kundeserviceprogramvare.