I LiveAgent kan samtaler håndteres på flere samtaleenheter. Hver agent kan velge mellom ulike enheter å svare fra.
Se de mulige enhetsalternativene nedenfor:
Headset
Hvis du er vant til å bruke bare et klassisk headsett med datamaskinen, er det ikke noe problem. Det støttes fullt ut.
Nettleser
Du trenger ikke engang å kjøpe noe spesialutstyr for å begynne å bruke kundesenteret. Bruk din nåværende PC sin innebygde mikrofon.
Vi anbefaler å bruke den nyeste versjonen av nettleseren din.
Mobilapper
LiveAgent tilbyr mobilapper, slik at du også kan yte kundeservice mens du er på farten.
- iOS
- Android
Maskinvaretelefoner
Koble en hvilken som helst maskinvare telefon til LiveAgent-telefonsenteret. Alle merker støttes.
De mest populære maskinvare telefon-merkene:
- Cisco
- Gigaset
- Grandstream
- Yealink
- Mitel
Kunnskapsbase ressurser:
Use a SIP phone with LiveAgent
Curious to see how easy it can be? Try it today with a free-14 day trial. No credit card required.
Oppdag hvordan LiveAgent forbedrer din online tekniske støtte med flerspråklige agenter, e-post, telefonsamtaler og live chat. Effektiviser kundekommunikasjonen med avansert programvare for å håndtere tekniske problemer raskt og effektivt. Utforsk de beste løsningene for å heve kundeservicen din. Finn ut mer nå!
Oppdag hvordan anropstagger kan optimalisere ditt kundesenter ved å organisere og analysere kundeinteraksjoner effektivt. LiveAgent tilbyr avanserte funksjoner for å redusere forlatte anrop og identifisere salgs- eller supportutfordringer raskere med egendefinerte tagger. Start din gratis prøveperiode nå og forbedre din kundeserviceopplevelse!