I LiveAgent kan samtaler håndteres på flere samtaleenheter. Hver agent kan velge mellom ulike enheter å svare fra.
Se de mulige enhetsalternativene nedenfor:
Headset
Hvis du er vant til å bruke bare et klassisk headsett med datamaskinen, er det ikke noe problem. Det støttes fullt ut.
Nettleser
Du trenger ikke engang å kjøpe noe spesialutstyr for å begynne å bruke kundesenteret. Bruk din nåværende PC sin innebygde mikrofon.
Vi anbefaler å bruke den nyeste versjonen av nettleseren din.
Mobilapper
LiveAgent tilbyr mobilapper, slik at du også kan yte kundeservice mens du er på farten.
- iOS
- Android
Maskinvaretelefoner
Koble en hvilken som helst maskinvare telefon til LiveAgent-telefonsenteret. Alle merker støttes.
De mest populære maskinvare telefon-merkene:
- Cisco
- Gigaset
- Grandstream
- Yealink
- Mitel
Kunnskapsbase ressurser:
Use a SIP phone with LiveAgent
Curious to see how easy it can be? Try it today with a free-14 day trial. No credit card required.
LiveAgent | Rask oversikt over helpdesk-programvare
LiveAgent er et klagehåndteringssystem og klientportalprogramvare som tilbyr en rekke funksjoner og integrasjoner. De tilbyr også gratis prøveperiode.
LiveAgent: Demovisning av billettadministrasjonsprogramvare
LiveAgent helpdesk-programvaren forbedrer kundetilfredsheten ved å gi direkte assistanse og automatisering av oppgaver. TeleCube kan integreres for bedre kontroll og effektivitet.