I LiveAgent kan samtaler håndteres på flere samtaleenheter. Hver agent kan velge mellom ulike enheter å svare fra.
Se de mulige enhetsalternativene nedenfor:
Headset
Hvis du er vant til å bruke bare et klassisk headsett med datamaskinen, er det ikke noe problem. Det støttes fullt ut.
Nettleser
Du trenger ikke engang å kjøpe noe spesialutstyr for å begynne å bruke kundesenteret. Bruk din nåværende PC sin innebygde mikrofon.
Vi anbefaler å bruke den nyeste versjonen av nettleseren din.
Mobilapper
LiveAgent tilbyr mobilapper, slik at du også kan yte kundeservice mens du er på farten.
- iOS
- Android
Maskinvaretelefoner
Koble en hvilken som helst maskinvare telefon til LiveAgent-telefonsenteret. Alle merker støttes.
De mest populære maskinvare telefon-merkene:
- Cisco
- Gigaset
- Grandstream
- Yealink
- Mitel
Kunnskapsbase ressurser:
Use a SIP phone with LiveAgent
Curious to see how easy it can be? Try it today with a free-14 day trial. No credit card required.
This text discusses software for customer service and provides contact information for sales and subscribing to a newsletter. It includes information on LiveAgent account setup and the use of cookies on the website. The article also offers suggestions for collecting customer feedback, including adding feedback buttons to the website and using a friendly feedback forum. Additional articles provide checklists for improving customer service skills, managing a customer service team, and selecting a customer service software provider.
LiveAgent er en programvare for kundeservice som tilbyr ulike funksjoner som klagehåndteringssystem og selvbetjent programvare. Selskapet har også priser og sertifikater, og kunde-anmeldelser. LiveAgent tilbyr også ulike alternativer og integrasjoner med andre systemer. Det er mulig å bli partner med selskapet og det tilbys også ulike læringsressurser som blogger, ordliste, maler og webinarer. LiveAgent gir også mulighet for å abonnere på deres nyhetsbrev og sosiale medier for oppdateringer og rabatter. Når man registrerer seg for LiveAgent vil man motta en e-post med innloggingsdetaljer etter at kontoen er installert.
LiveAgent tilbyr et helhetlig programvare for kundeservice med funksjoner som VoIP-telefonsystemer, selvbetjent programvare og klagehåndteringssystemer. De har også et bug bounty-program for å belønne sikkerhetsforskere som oppdager sårbarheter i tjenesten. Besøk nettstedet deres for mer informasjon.