I LiveAgent kan samtaler håndteres på flere samtaleenheter. Hver agent kan velge mellom ulike enheter å svare fra.
Se de mulige enhetsalternativene nedenfor:
Headset
Hvis du er vant til å bruke bare et klassisk headsett med datamaskinen, er det ikke noe problem. Det støttes fullt ut.
Nettleser
Du trenger ikke engang å kjøpe noe spesialutstyr for å begynne å bruke kundesenteret. Bruk din nåværende PC sin innebygde mikrofon.
Vi anbefaler å bruke den nyeste versjonen av nettleseren din.
Mobilapper
LiveAgent tilbyr mobilapper, slik at du også kan yte kundeservice mens du er på farten.
- iOS
- Android
Maskinvaretelefoner
Koble en hvilken som helst maskinvare telefon til LiveAgent-telefonsenteret. Alle merker støttes.
De mest populære maskinvare telefon-merkene:
- Cisco
- Gigaset
- Grandstream
- Yealink
- Mitel
Kunnskapsbase ressurser:
Use a SIP phone with LiveAgent
Curious to see how easy it can be? Try it today with a free-14 day trial. No credit card required.
LiveAgent | Kontaktsenterprogramvare i helpdesken din
"LiveAgent tilbyr kontaktsenterprogramvare i helpdesken din for å øke effektiviteten og forbedre kundetilfredsheten. Implementering av et kundesenter og IVR kan gi mange fordeler for både bedriften og kundene dine."
LiveAgent Webinar 3: Live Chat og Chat Invitasjoner
LiveAgent er et klagehåndteringssystem og klientportal som tilbyr over 175 funksjoner og 40+ integrasjoner. Prøv gratis eller betalt versjon. Tidio og HubSpot Service Hub er også populære alternativer.
This text discusses software for customer service and provides contact information for sales and subscribing to a newsletter. It includes information on LiveAgent account setup and the use of cookies on the website. The article also offers suggestions for collecting customer feedback, including adding feedback buttons to the website and using a friendly feedback forum. Additional articles provide checklists for improving customer service skills, managing a customer service team, and selecting a customer service software provider.